Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:49:35 GMT

فنونی‌ زاده: باخت عمدی در قاموس پرسپولیس نیست

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۱۹۴

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت در قاموس تیم پرسپولیس باخت نیست و هیچ تیمی باخت را دوست ندارد.

مرتضی فنونی‌ زاده، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، فنونی زاده در ابتدا اظهار داشت:

نماینده امارات خیلی زود به گُل رسید و این کمی برنامه‌های پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر با توجه به برگزاری بازی‌ها هر ۳ روز یک بار، قوای بدنی پرسپولیس تحلیل رفته بود. در شرایط آب‌وهوایی هند و هوای شرجی واقعا کار سختی است که تیم اهدافش را در زمین به خوبی پیاده کند. با این همه پرسپولیس برای تغییر نتیجه، فرصت داشت، اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. البته قبول دارم صلابت همیشگی در بازی پرسپولیس نبود و دوری چند وقته از کشور و قرنطینه بازیکنان پرسپولیس روی مسائل روحی و روانی شاگردان گل‌محمدی هم تاثیرگذار است.

وی افزود:

با تمام احترامی که به کادرفنی پرسپولیس قائل هستم به نظرم تعویض‌های گل‌محمدی مقابل الوحده مناسب نبود. وقتی مغانلو سرشار از انگیزه است و روز‌های خوبی را پشت سرمی‌گذارد چرا باید خیلی زود تعویض شود. در نیمه دوم حامد لک فقط یک بار مجبوربه واکنش شد. با این اوصاف چرا باید با ۴ دفاع بازی می‌کردیم. البته این مورد را هم اضافه کنم بازیکنی مانند امیری در روند هجومی سرخ‌پوشان خیلی موثر است که در غیاب سعید آقایی مجبور به بازی در پست غیر تخصصی است. یا برای مثال امید عالیشاه که از ابتدا می‌تواند به میدان برود، اما خیلی وقت‌ها این اتفاق نمی‌افتد. در بازی الوحده امارات شاید پهلوان اولین بازیکنی بود که باید تعویض می‌شد. با همه این موارد به نظر گل‌محمدی احترام می‌گذارم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون شایعات باخت عمدی پرسپولیس برای عدم رویارویی احتمالی با تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد:

به هیچ وجه اینطور نیست. در قاموس تیم ما باخت عمدی وجود ندارد. شما نگاهی به موقعیت‌های پرسپولیس در بازی بکنید. شاید اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گُل می‌شد، الان سرنوشت بازی تغییر پیدا کرده بود. با این شکست مقابل الوحده کمی کار صدرنشینی ما سخت شد، اما در کل کاملاً بعید می‌دانم باخت عمدی باشد. آنقدر شاگردان گل‌محمدی هجومی بازی کردند که عمرخربین مجبور به عقب نشینی و دفاع شد.

وی در خصوص بازی مقابل الریان عنوان کرد:

نباید، چون صعود قطعی شده، مانند همیشه ظاهر نشویم و نماینده قطر را دست کم بگیریم. تیمی که هدفش قهرمانی است، برایش هیچ تیمی فرق ندارد. بنابراین مقابل الریان هم باید با صلابت همیشگی ظاهر شویم تا صدرنشینی ما تثبیت شود.

فنونی‌زاده در پاسخ به اینکه تا پیش از این بازی پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی و صعود با امتیاز کامل بود، چرا این اتفاق عملی نشد، اظهار داشت:

پرسپولیس ابتدا باید دنبال نتیجه خوب باشد و بعد به رکوردشکنی فکر کند. شرایط آب‌وهوایی، برگزاری سه بازی در یک روز و تعویض‌های اشتباه رکوردشکنی را از پرسپولیس گرفت. با این همه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای ایران آبروداری کرد. تا پایان دور رفت همه نمایندگان ایران خوب بودند با این وجود در دور برگشت اوضاع خوب پیش نرفت و سرخ‌پوشان با نتایج‌شان آبروداری کردند. بر حسب انصاف باید بگویم استقلال هم خوب بوده است، اما در حد تیم ما نبوده است.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! سوشا مکانی: چرا از ابراز عشق من به تیم محبوبم استقلال درد می کشید؟ افطار کردن شیخو کویاته و وسلی فوفانا در جریان بازی لسترسیتی - کریستال پالاس پوستر هواداران متعصب آاس رم: کاری کنید سولسشر ما را به خاطر بسپارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باخت عمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد