Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، در شب شعر دیدار ماه که شب گذشته در حوزه هنری برگزار شد، متن نامه رهبر انقلاب خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین قمی خوانده شد. 

متن پیام بدین شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

به جناب آقای قمی بگویید: فروکاستن جلسه شیرین و باصفای همیشگی به یک دیدار دورادور تصویری، دل مشتاق را که آرام نمی‌کند، هیچ؛ کام انسان را هم به نحوی تلخ می‌کند، تقدیر الهی فعلاً این است که حقیر از آن دیدار شوق‌انگیز محروم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

می‌توان با نگاه شاعرانه اینجور حوادث را ناز دستگاه حکمت الهی شمرد و بر احساس نیاز و اظهار نیاز افزود، یا به قول صائب: نسازد لن‌ترانی چون کلیم از طور مأیوسم / نمک‌پرورده عشقم، زبان ناز می‌دانم. 

چند نفر از شاعران عزیز هم در نامه به این حقیر، اظهار لطف فراوان کرده و همان درخواست را مطرح کردند. سلام و تشکر مرا به آن‌ها برسانید و همین پاسخ را بدهید.»

هر سال همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، شاعران جوان و پیشکسوت به دیدار رهبر انقلاب رفته و افطار را مهمان ایشان بودند اما دو سال است به دلیل شیوع کرونا این جلسه در حوزه هنری برگزار و از تلویزیون پخش می‌شود. 

در محفل امسال، شاعران یوسفعلی میرشکاک، حاج علی انسانی، مرتضی امیری اسفندقه، عباس براتی‌پور، هادی سعیدی کیاسری، محمدمهدی سیار، مرتضی حیدری آل کثیر، قاسم صرافان، احمد شهریار، امید مهدی‌نژاد، میلاد عرفان‌پور، اسما سوری، نصیبا مرادی، عطیه‌سادات حجتی، محمد رسولی، میلاد حسنی، سعید تاج‌محمدی و… شعر خواندند.

کد خبر 597866 برچسب‌ها شعر و شاعر رهبر معظم انقلاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شعر و شاعر رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش «نماینده»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب آغاز شد+ فیلم
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند