Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:19:03 GMT

۳ هزار ماسک در محلات کم برخوردار آق قلا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۲۵۵

۳ هزار ماسک در محلات کم برخوردار آق قلا توزیع شد

پاک نیا گفت: ‌با هدف حمایت از مردم کم برخوردار برای جلوگیری از شیوع کرونا ۳ هزار ماسک در محلات آق قلا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسن پاک نیا» صبح امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح ناظران سلامت برای مقابله با بیماری کرونا و حمایت از مردم کم برخوردار محلات، ۳ هزار ماسک اهداییِ مرکز بهداشت در محلات تازه آباد و حکیم آباد شهرستان آق قلا بهداشت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آق قلا افزود: با هدف حساس سازیِ اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی، با مشارکت اعضای جوانِ هلال احمر، سفیران سلامت بسیج و آموزش و پرورش، به ۹۰۰ خانواده‌ این محلات توصیه های بهداشتی و نحوه استفاده از محلول های ضدعفونی دست و سطوح و نکات لازم در استفاده از ماسک ارائه شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع ماسک آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد

۴۰۰ نیروی داوطلب مردمی و عضو هلال احمر، بالگرد، پاراموتور، هلی شات و سگ‌های زنده‌یاب در تلاش هستند تا خبری از یَسنای گمشده پیدا کنند؛ اما با گذشت چهار روز اثری از این دختر کلاله‌ای یافت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حوالی ظهر روز یکشنبه خانواده " یسنا" که در اراضی زراعی کلاله مشغول کار بودند؛ متوجه غیبت دختر بچه ۴ ساله خودشان می‌شوند. جستجو و تکاپوی آن‌ها برای یافتن این دخترک بی‌نتیجه مانده و موضوع را با اضطراب فراوان به مراجع انتظامی، دهیاری و بخشداری اطلاع می‌دهند
استمداد بخشداری کلاله از هلال احمر سبب می‌شود تا چند گروه جستجو به روستای "یلی بدراق" اعزام شوند. مزارع و علفزار‌های سرسبز منطقه مملو از نیرو‌های بومی و داوطلب و اعضای هلال احمر می‌شود و تلاش‌ها تشدید می‌شود.

چندین قلاده سگ زنده یاب، پاراموتور کادوکوپتر و هلی شات، بالگرد و صد‌ها نیروی انسانی گستره‌ای به وسعت چند صد هکتار را جستجو می‌کنند. امدادگران از شهرستان‌های مراوه تپه، گنبد کاووس و مینودشت برای تقویت جستجو به کلاله اعزام می‌شوند. به رغم همه تلاش‌ها تاکنون هیچ اثری از یسنا یافت نشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: پس از اطلاع از گم شدن این دختر ۴ ساله، در سه روز گذشته به طور متوسط با ظرفیت حدود ۲۰۰ نیروی مردمی و عضو جمعیت هلال احمر عملیات جستجو در گستره‌ای به شعاع ۵۰۰۰ متر از محل گم شدن این دختر آغاز شده است.


قاسم غریب آبادی ادامه داد: علاوه بر جستجوی انسانی، چندین قلاده سگ زنده یاب و تیم هلی شات هلال احمر در منطقه مستقر است و تلاش‌های مستمری ادامه می‌دهد.


وی گفت: پیش از ظهر امروز و با حضور بالگرد سازمان جمعیت هلال احمر چندین سورتی پرواز جستجو، در منطقه انجام شده ولیکن موفقیتی حاصل نشد.


غریب آبادی تاکید کرد: اعضای هلال احمر تا آخرین لحظه در محل استقرار دارند و بر اساس تصمیمات شورای تامین یا شورای مدیریت بحران شهرستان کلاله اقدامات لازم را اجرایی می‌کنند.

گفتنی است گم شدن سها رضانژاد کوهنورد قائمشهری در جنگل‌های جهان نما، مفقودی معین شریفی در جنگل‌های کردکوی و گم شدن پیرمرد ۸۵ ساله اهل شوش در شهرستان علی آباد کتول از جمله مهم‌ترین اتفاقات مرتبط با گمشدگی در استان گلستان طی چند سال گذشته است که ضرورت دارد نهاد‌های متولی نسبت به تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای عملیات‌های جستجو اقدام کنند.

شهرستان کلاله در ۱۳۰ کیلومتری شرق گرگان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان