Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@09:57:28 GMT

ویروس کرونای هندی تا اروپا هم رفت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۳۳۹

نوع B.۱.۶۱۷  ویروس کرونا موسوم به ویروس جهش یافته کرونای هندی تاکنون در ۱۷ کشور جهان از جمله برخی کشورهای اروپایی شناسایی شده است.

این روزنامه فرانسوی افزود: گونه هندی ویروس جهش یافته کرونا که در برخی کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، سوئیس، یونان و ایتالیا گسترش یافته، بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، این نوع ویروس کرونا به دلیل «جهش مضاعف» آن به مراتب از دیگر گونه ها مسری تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوئست فرانس در ادامه نوشت: هند روز گذشته با شناسایی ۳۵۲ هزار و ۹۹۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ رکورد جهانی و همچنین دو هزار و ۸۱۲ مرگ و میر ناشی از آن رکورد داخلی را ثبت کرد.

کشور هند وارد یک شرایط بحرانی بی‌سابقه شده است. تقریبا در یک هفته گذشته یک میلیون ۹۰۰ هزار مورد جدید در این کشور ثبت شده است و آمار کل ابتلا به کرونا در هند را از مرز ۱۷ میلیون نفر فراتر برده است. ظرفیت بیمارستان‌ها در سرتاسر هند تکمیل شده اما این بار بیشتر جوانان هستند که در بیمارستانها بستری می‌شوند.  

در دهلی نو پایتخت هند، صدای آژیر آمبولانس‌ها در طول شبانه روز شنیده می‌شود. در بیمارستان دولتی "لوک نایاک" که بزرگ‌ترین مرکز درمان بیماران کرونایی در پایتخت است، هر دو بیمار در یک تخت قرار می‌گیرند درحالی که بیماران دیگر بر روی برانکارد در بیرون بیمارستان به دنبال اکسیژن هستند. تعدادی سیلندر اکسیژن با خود همراه دارند و تعدادی دیگر به دلیل نبود اکسیژن، جان خود را از دست می‌دهند. دهلی و بمبئی دارای بالاترین آمار ابتلای روزانه به کرونا در هند هستند. 

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رضا ناجی بازیگر سینما که مهمان حامد آهنگی در برنامه شباهنگی بود، با او رقص دو نفری هندی و آذری داشت. این بخش که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟