Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست،گیلعاد اردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل درباره جلوگیری از آنچه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواند با مشاور امنیت ملی آمریکا گفت‌وگو کرد.

گیلعاد اردان در پیامی در حساب توئیتری خود آورد: به همراه مایر بن شبات، رئیس شورای امنیتی رژیم صهیونیستی با جیک سالیوان نشست موفقیت آمیزی برگزاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام سفیر رژیم صهیونیستی آمده است: در این نشست ما درباره هدف مشترک مان جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و نیز تعمیق همکاری‌های خود بحث کردیم.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل افزود: من به حمایت از امنیت اسرائیل و تقویت روابط با ایالات متحده ادامه خواهم داد.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران پس از آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی بار دیگر اعلام کرد هیچگاه به دنبال ساخت تسلیحات هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

ایران و گروه ۱+۴ از ۱۳ فروردین هجدهمین نشست کمیسیون برجام را به صورت مجازی و حضوری در وین آغاز کرده اند. این نشست‌ها با هدف بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم‌های ایران پیگیری می‌شود.

هر چند به نظر می‌رسد استراتژیست‌های آمریکایی تلاش دارند با برداشتن موقت برخی تحریم‌های کوچک، ایران را به پایبندی کامل به برجام ترغیب کنند و در ادامه برداشتن تحریم‌های دیگر منوط به مذاکره تهران درباره برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای شود، اما موضع جمهوری اسلامی در این مذاکرات صریح و شفاف و در یک عبارت خلاصه می‌شود: لغو کامل تمامی تحریم‌ها و راستی آزمایی آنها. در این صورت ایران به تعهدات خود ذیل برجام بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سفیر رژیم صهیونیستی جیک سالیوان توافق هسته ای ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»