Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:14:15 GMT

سامسونگ گلکسی A22 5G راهی بازار می‌شود+ قیمت و مشخصات

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۴۳۵

سامسونگ گلکسی A22 5G راهی بازار می‌شود+ قیمت و مشخصات

از آنجایی که گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است، به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ گلکسی A22 در نسخه‌های 4G و 5G در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اخیراً نسخه 5G این گوشی با شماره مدل‌های SM-A226B/DSN و SM-A226، تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به نظر می‌رسد که این گوشی به زودی عرضه می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G با وای فای دو بانده، پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید 11 OS در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD بوده و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن درون یک ناچ قطره‌ای روی آن تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی از رزولوشن HD+ یا Full HD+ پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد دوربین اصلی به کار رفته در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G به لنز ۴۸ مگاپیکسلی مجهز باشد. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است. دیگر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی ذکر شده هنوز مشخص نشده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G در چهار رنگ خاکستری، سفید، سبز و بنفش و با قیمت ۲۷۶ دلار وارد بازار خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی در ماه جولای سال جاری عرضه می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که نسخه 4G این گوشی در بعضی بازارها مانند هند به فروش برسد.

کد خبر 489851

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سامسونگ محصولات سامسونگ گوشي هاي هوشمند سامسونگ گوشی سامسونگ گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G سامسونگ گلکسی A22 5G مشخصات Samsung Galaxy A22 5G شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود