Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:48:04 GMT

کارگران نمونه پتروشیمی هرسین تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۴۳۷

کارگران نمونه پتروشیمی هرسین تقدیر شدند

به گزارش ایرنا، فرماندار هرسین روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مقام کارگر در پتروشیمی هرسین، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: اهمیت کار و کار کارگر به قدری والاست که مقام معظم رهبری در وصف اهمیت کارگر فرمودند: علاقه‌ و اشتیاق به کار بایستی در جامعه ترویج پیدا کند و کار به‌ عنوان ارزش شناخته بشود؛ بطوریکه کارگر وقتی می‌گوید «من کارگرم»، احساس افتخار کند، احساس حقارت نکند چرا که او ستون فقرات اقتصاد و تولید است و بدون کار او هیج ثروتی اثرگذار و راهگشا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادالله کنجوریان ادامه داد: کارگران از عناصر و ارکان مهم توسعه و یکی از مهمترین زمینه سازان شکوفایی اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند و با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصادی فروگذار نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید بعنوان یک راهبرد و چراغ راه برای توسعه اقتصادی کشور ترسیم شود، افزود: نامگذاری‌ سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و هوشمندانه بود.

کنجوریان اضافه کرد: این شعار باید بعنوان یک راهبرد حیاتی و چراغ راه در راستای خنثی نمودن جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام و کشور و همچنین تقویت بنیه اقتصادی کارگران و حمایت از آنان ترسیم شود.

فرماندار هرسین یادآور شد: واحدهای صنعتی منطقه می بایست اموری چون امنیت شغلی و تامین معاش کارگران را در صدر برنامه‌های خویش قرار دهند تا این گروه از جامعه با امنیت خاطر در مسیر پیشرفت اقتصادی گام بردارند.

کنجوریان تاکید کرد: بدیهی است تحقق شعار سال جاری نیازمند یک نگاه کارشناسی و همه‌ جانبه به عوامل موثر بر آن است و در این راستا عامل کار و یا همان کارگر باید بصورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

فرماندار هرسین گفت: این هفته فرصت مغتنمی است برای پرداختن به وضعیت سلامت کارگران و لازم است یادآوری جدی داشته باشم همه نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اهتمام ویژه داشته باشیم.

در این مراسم از برخی کارگران نمونه بخش های مختلف پتروشیمی پلیمر با اهدای لوح، تقدیر شد.

هرسین با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در جنوب شرق کرماشاه قرار دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها کارگر هرسین افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگر هرسین سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگر هرسین افزایش تولید اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،مرتضی اکبری مسؤل شورای کارگری معدن هشونی از فوت یکی از کارگران این معدن خبر داد.
اکبری افزود:روز گذشته در پی حادثه‌ای در معدن هشونی شرکت زغال سنگ بر اثر حادثه‌ای، دست یکی از کارگران در نوار نقاله گیر می‌کند و کارگر رو درگیر میکند ومتاسفانه دست این کارگر جدا میشه و به علت خون ریزی شدید این کارگر قبل از انتقال به مراکز درمانی جان خود رو از دست می‌دهد.

وی افزود:این کارگر معدن به نام عبدالله اسماعیلی ۴۱ ساله با سابقه کاری ۱۸ ساله، متاهل ودارای ۲ فرزند وساکن روستای جور کوهبنان بود که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود علت این حادثه از سوی کارشناسان و مراجع مربوطه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!