Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ آزادگان می گوید قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه بود.

فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ آزادگان توضیحاتی در خصوص قطعی برق در جریان دو بازی لیگ یک ارائه داد.

به گزارش طرفداری، فریبرز محمودزاده یه سایت سازمان لیگ گفت:

ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز در ماه مبارک رمضان باید عرض کنم با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در این ماه عزیز بعد از افطار و همچنین گرمای هوا در هفته های آینده، تمامی مسابقات باید زیر نور در ورزشگاه ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به همین دلیل قبل از اعلام برنامه مسابقات لیگ های مختلف سازمان لیگ 2 مکاتبه رسمی و حقوقی در سال 1399 شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور را اعلام کرد و از اداره کل ورزش و جوانان استان ها، هیات های فوتبال و باشگاه های میزبان درخواست پیگیری، محقق شدن و تجهیز شدن ورزشگاه به نور کافی را خواستار شد.

محمودزاده افزود:

این مکاتبات بسیار تاثیرگذار بود و خیلی از مسئولان ورزشگاه ها مجددا اقدام به تجهیز و تکمیل نور خود کردند. با این حال در هفته های بیست و یکم و بیست و دوم مسابقات لیگ، شاهد قطع برق در دو مسابقه بودیم. ابتدا در اهواز و مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی و دیگری شب گذشته در مسابقه دو تیم چوکای تالش و رایکا بابل با مشکل قطع برق مواجه شدیم.

محمودزاده تصریح کرد:

در جلسه های هماهنگی قبل از مسابقه و همچنین حین برگزاری مسابقه نیروی متخصص فنی برق از شهر میزبان و اداره برق هر شهر حضور پیدا کنند که در صورت بروز مشکل برای رفع آن سریعا اقدام کنند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک  فوتبال کشور با اشاره به مشکلات قطع برق مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت عنوان کرد:

قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه، برق ورزشگاه نیز دچار مشکل شد. این اتفاق در دقیقه یک مسابقه رخ داد و 50 دقیقه بعد برق منطقه و متعاقب آن برق ورزشگاه نیز وصل شد و ناظر مسابقه به طور دقیق طبق آئین نامه اقدام کرد. باید از آقای الماسخاله رئیس محترم هیات فوتبال استان گیلان، خانم رضوی معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و آقای غفاری رئیس ورزش و جوانان شهر رشت تشکر کرد که با پیگیری های لازم با مسئولان برق منطقه این مشکل قطع برق مرتفع شد.

محمودزاده افزود:

متاسفانه ژنراتور کمکی مخصوص برای برخی ورزشگاه ها نداریم که با توجه به مکاتبات حقوقی انجام شده امیدواریم نسبت به تهیه و نصب این ژنراتورها در ورزشگاه ها نیز اقدام لازم صورت گیرد.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! سوشا مکانی: چرا از ابراز عشق من به تیم محبوبم استقلال درد می کشید؟ افطار کردن شیخو کویاته و وسلی فوفانا در جریان بازی لسترسیتی - کریستال پالاس پوستر هواداران متعصب آاس رم: کاری کنید سولسشر ما را به خاطر بسپارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری مسابقات لیگ ورزشگاه سردار جنگل برق ورزشگاه ورزشگاه ها قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دستینی اودوگی، مدافع چپ تاتنهام و ایتالیا، به دلیل مصدومیت، مسابقات قهرمانی اروپا 2024 را از دست خواهد داد.

این بازیکن 21 ساله این هفته پس از آسیب دیدگی از ناحیه چهار سر ران چپ، تا پایان فصل خانه نشین شد. آنگه پوستکوگلو تایید کرد که هیچ بازیکنی موجب مصدومیت او نشده و او در جریان تمرینات دچار این آسیب شده است.

او از آن زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رفت که برای پیش فصل به تمرینات تاتنهام بازگردد اما پوستکوگلو در نشست خبری امروزش تایید کرد که او یورو 2024 را از دست داده است.

اودوگی در اغلب مسابقات این فصل برای تاتنهام بازی کرده بود و تنها دو بازی را به دلیل مصدومیت و دو بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. او در 28 بازی خود در لیگ برتر دو گل زد و سه پاس گل ارسال کرده بود.

اودوگی در اکتبر گذشته برای اولین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و سه بار برای کشورش بازی کرده است. یورو 2024 از 14 ژوئن آغاز می‌شود و ایتالیا مرحله گروهی این رقابت‌ها را از 15 ژوئن در دورتموند مقابل آلبانی آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد