Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@18:57:56 GMT

کمبود نسبی سیمان در بازار مشهد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۷۱۷

کمبود نسبی سیمان در بازار مشهد

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مشهد گفت: با توجه به اینکه هنوز در پیک مصرف سیمان قرار نداریم و پیک مصرف شروع نشده با این وجود شاهد گرانی سیمان و کمبود نسبی در بازار هستیم. با روند موجود بعد از ماه مبارک رمضان مشکلات تهیه سیمان بیش‌تر خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا سلطانی در خصوص افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش ۴۰ درصدی سیمان رو به‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته نیز از ابتدا تا پایان سال قیمت سیمان سیاه پاکتی حدود ۴۳ درصد افزایش داشته است.   قطعا صادرات در افزایش قیمت سیمان تاثیر فراوانی داشته است.
وی درباره دلایل صادرات سیمان افزود: چون در صادرات قیمت به دلار بوده ولی در داخل کشور قیمت به ریال پرداخت می‌شود، پس تمایل به صادرات بسیار بیش‌تر از  فروش داخلی است.
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مشهد در خصوص میزان صادرات سیمان بیان کرد:  تا جایی که  بنده  اطلاع دارم صادرات سیمان افزایش چشم‌گیری داشته، در خصوص سیمان سفید هم  اوضاع همین‌گونه است. از ابتدا تا پایان اسفند ماه سال ۹۹ سیمان سفید  هم  حدود  ۲۲ درصد افزایش قیمت داشته است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز در پیک مصرف سیمان قرار نداریم و پیک مصرف شروع  نشده با این وجود شاهد گرانی سیمان و کمبود نسبی در بازار  هستیم. با این روند موجود  بعد از ماه مبارک رمضان مشکلات تهیه سیمان بیشتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمبود سیمان پیک مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو پایدار و روند افزایش نسبی دما تا اواسط هفته آینده در استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه امروز پنج شنبه آسمان صاف و جمعه صاف تا قسمتی ابری است، افزود: شنبه و یکشنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات است.

کد خبر 6088572

دیگر خبرها

  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد