Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:17:10 GMT

نعمتی: هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در آسیا است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۱۰۸

نعمتی: هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در آسیا است

به گزارش ایرنا، «سیامک نعمتی» امروز (چهارشنبه) که همراه «یحیی گل‌محمدی» در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و الریان حاضر شده بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم امسال مسابقات نسبت به سال‌های قبل از کیفیت خوبی برخوردار بود. بازی‌های سایر گروه‌ها را که نگاه می‌کردم،  کیفیت همه تیم‌های حاضر در این بازی‌ها خیلی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه ما شرایط خاص خودش را داشت. از ابتدای مسابقات در تیم ما این هدف وجود داشت که ابتدا از گروهمان صعود کنیم و سپس مرحله به مرحله پیش رویم تا به فینال برسیم. امیدوارم امسال دیگر بتوانیم قهرمانی آسیا را بدست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌ها را خیلی خوب شروع کردیم و امیدوارم فردا هم بتوانیم در طول مسابقه با تمام وجود در میدان حاضر شویم. همانطور که شروع خوبی در بازی‌ها داشتیم می‌خواهیم مسابقات را به خوبی به پایان برسانیم و برای مراحل بالاتر آماده شویم.

تیم فوتبال پرسپولیس که با ۴ پیروزی و یک شکست از پنج بازی اخیر خود در گروه پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، فردا (پنجشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۹ به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی لیگ قهرمانان آسیا 2021 الریان قطر پرسپولیس یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی لیگ قهرمانان آسیا 2021 الریان قطر پرسپولیس یحیی گل محمدی اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس