Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا 8 اردیبهشت ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ حبیب الله خجسته پور با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در کشور و استان اظهار کرد: شمار مبتلایان استان از 35 هزار و 332 نفر رسیده است.

وی با اشاره به مرگ پنج فوتی دیگر در بیمارستان‌های استان طی شبانه‌روز گذشته اضافه کرد: با جان‌باختن این پنج نفر، شمار فوتی‌های کروناویروس از ابتدای بحران کرونا تا کنون چهار رقمی شده و به 1009  نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از شناسایی 248 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی این بیماران مجموعه کل مبتلایان به کرونا در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود از مرز 35 هزار نفر نیز گذشته است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

خجسته‌پور از ترخیص 42 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 9 هزار 224 نفر پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کروناویروس از مسوولان ذی‌ربط خواست با متخلفین احتمالی برابر قوانین برخورد شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها کرونا در سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان

ایسنا/سمنان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کاهش پرشدگی سد دامغان در مقایسه با سال قبل، گفت: میزان پرشدگی این منبع مهم آبی ۶۱ درصد است.

حمید احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: میزان پرشدگی این سد در سال آبی گذشته ۷۱ درصد بود و اکنون ۱۰ درصد با آن میزان فاصله دارد. 

وی با اشاره به بارش‌های چند هفته اخیر در استان، بیان کرد: این بارندگی‌ها منجر به افزایش سه درصدی شاخص پرشدگی سد شهید شاهچراغی دامغان شد. میزان پرشدگی سد دامغان تا هفته اول فروردین ماه ۵۸ درصد بود که با بارش‌های خوب اخیر، این میزان از مرز ۶۱ درصد عبور کرده است. 

احسانی با اشاره به کاهش درصد پر شدن این سد، ادامه داد: سال گذشته میزان پر شدن مخزن این سد از ۱۱.۶۸ میلیون مترمکعب در سال آبی گذشته به حدودا ۱۰.۲میلیون مترمکعب در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال رسید.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: تراز نرمال سد شهید شاهچراغی شهرستان دامغان ۱۶.۵ میلیون مترمکعب است. 

وی از سد دامغان به‌عنوان مهمترین منبع آبی در شهرستان دامغان نام برد و بیان کرد: امید می‌رود با بارش‌های بهاری شاهد افزایش حجم آب پشت سد باشیم. 

او یادآوری کرد: میزان ورودی لحظه‌ای ناشی از سیلاب‌های اخیر به این سد براساس آخرین آمارها ۶۹۵ لیتر بر ثانیه و خروجی لحظه‌ای آن نیز ۳۸۲ لیتر بر ثانیه بوده است. میزان ورودی لحظه‌ای سد در سال آبی گذشته ۳۴۷ و خروجی آن در سال آبی قبل ۵۶۷ لیتر برثانیه بوده است. 

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی و کاهش بارندگی‌های ناشی از گرم شدن زمین خواستار مدیریت و مصرف بهینه‌تر آب در بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعتی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت