Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@14:37:19 GMT

نعمتی: این بار می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۱۴۰

نعمتی: این بار می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیامک نعمتی در نشست خبری پیش از بازی برگشت با الریان قطر درباره کیفیت لیگ قهرمانان اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم امسال کیفیت بازی ها نسبت به سال‌های قبل خیلی بالاتر بوده و اگر مسابقات گروه‌های دیگر را هم ببینید، کیفیت تیم ها خیلی خوب است.

وی افزود: گروه ما هم شرایط خاصی داشت و از ابتدای مسابقات همت ما این بود که ابتدا از این گروه صعود کرده و  مرحله به  مرحله بگذریم تا به فینال برسیم و امسال قهرمانی را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی ادامه داد: مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و ان شالله فردا هم بتوانیم مقابل الریان با تمام وجود در بازی حاضر شویم. همانگونه که این دیدارها را خیلی خوب شروع کردیم خیلی خوب هم تمام کنیم و برای مرحله بعدی آماده شویم.

251 251

کد خبر 1509421

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا