Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «مجتبی دیده‌دار» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: در موج چهارم کرونا ۱۸۵  بیمار کووید ۱۹ به‌دلیل وخامت حال و نیاز به خدمات تخصصی درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بستری شدند.
وی، مهمترین کانون ابتلا به ویروس کرونا را تجمع‌ها به‌ویژه دورهمی های خانوادگی دانست و اظهار داشت : ۵۷۲ نفر معادل ۸۸ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا خمین اظهار کرده‌اند که در ایام موج چهارم کرونا به کانون‌های دورهمی و تجمع‌ها آمد و شد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین ادامه داد: بارها از شهروندان تقاضا شده که در اماکن شلوغ و دورهمی نروند اما ، عادی انگاری و کم‌توجهی به موازین بهداشتی به سرعت کرونا را گسترش می‌دهد.
دکتر دیده‌دار با تاکید بر اینکه مهمترین عنصر مقابله با ویروس کرونا، فاصله گرفتن افراد از یکدیگر است، گفت: بیشترین آمار مبتلایان در فروردین ماه امسال مربوط به گروه سنی ۳۰تا ۳۹ سال است و  زنان خانه‌دار نیز در صدر فوتی‌های کرونا خمین گزارش شده است.
وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی به خوبی از سوی دستگاه‌های مرتبط در خمین  جریان دارد و از آغاز این طرح  بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۶ مورد آزمایش سریع در شهرستان انجام شده و ۲ هزار و ۷۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا  تاکنون در شهرستان خمین ۶ هزار و ۳۹۹ آزمایش پی سی آر  انجام شده که نتیجه آزمایش ۲ هزار و ۶۰۱ نفر مثبت بوده است  و ۲ هزار ۲۳۵ مورد آنان بهبود یافته  و ۱۴۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
دکتر دیده‌دار خاطرنشان کرد: شهروندان تا شکست کامل ویروس کرونا توصیه‌های بهداشتی نظیر شست و شوی دست ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را به دقت رعایت کنند و از حضور در تجمع‌های خانوادگی و مراکز پرازدحام شهری به شدت پرهیز کنند.
شهرستان واقع در جنوب استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در رنگ بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت قرمز  دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی خمین پروتکلهای بهداشتی تست کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی خمین ویروس کرونا استان مرکزی خمین پروتکلهای بهداشتی تست کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد