Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی در واحد دانشگاهی شهرکرد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهرام مشهدی‌زاده معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درباره برنامه‌های پیش روی معاونت علوم پزشکی دانشگاه در سال ۱۴۰۰ گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در شرف راه‌اندازی است و با توجه به تفاهم‌نامه جامع بین این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، راه‌اندازی پردیس مشترک در راستای جذب دانشجو در رشته‌های پزشکی و داروسازی در دستور کار این حوزه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشهدی‌زاده درباره اقدامات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با کرونا بیان کرد: با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته فعالیت‌ها در این حوزه ادامه داشته به‌نحوی که این واحد دانشگاهی موفق به اخذ موافقت اصولی مرکز رشد فناوری سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده و اکنون دانشکده علوم پزشکی با دارابودن Skill Lab و EDO فعال و مجهز، مرکز رشد فناوری سلامت و واحد‌های فناور متعدد در حوزه سلامت و دو مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی فعال است.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فعالیت حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اخذ مجوز راه‌اندازی نخستین رشته در سال ۱۳۷۰ آغاز شد. سال ۱۳۸۹ دانشکده پرستاری، مامایی و بهداشت این واحد دانشگاهی راه‌اندازی و با ادامه گسترش رشته‌های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶ به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تغییر یافت.


مشهدی‌زاده ادامه داد: اکنون دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دارای پنج رشته فعال در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی است و تاکنون هزاران فارغ‌التحصیل این واحد دانشگاهی مشغول فعالیت در حوزه سلامت و بهداشت کشور شده‌اند به نحوی که درصد بالایی از شاغلان رشته‌های پرستاری، مامایی و بهداشت استان از فارغ‌التحصیلان واحد شهرکرد هستند.

منبع: خبرگزاری آنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاهی علوم پزشکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش و ارتقای مهارت روستائیان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهرام ملایی‌هزاروندی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آموزش مهارت بین روستائیان و عشایر، اظهار داشت: در راستای توسعه، تبیین اهمیت مهارت‌آموزی و توانمندسازی بین روستائیان و عشایر در سال گذشته 4هزار و 288 نفر آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

وی ادامه داد و افزود: این آموزش ها در قالب  750 هزار و 99 نفرساعت در حرفه هایی  ازقبیل پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ خوراکی، پرورش گیاهان دارویی، زعفران‌کاری، سرمه‌دوزی، خیاطی، قالی‌بافی و ... بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان  اجرای دوره‌های آموزشی مهارت در روستاها را بر مبنای نیاز بازار کار و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه دانست و گفت: آموزش و ارتقای مهارت روستاییان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است.

وی با اشاره به اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در آموزش به روستاییان، عشایر و مناطق محروم گفت: اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتر آموزش‌های مهارتی، کمک به توسعه اقتصادی، عدالت آموزشی در مناطق روستایی، توانمندسازی زنان روستا، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های خانوار و در نهایت ماندگاری ساکنین در روستاها ازاهداف اجرای آموزش مهارتی دراین مناطق است.

ملایی‌هزاروندی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در روستاها نیازمند توسعه و تقویت است، گفت:  ارتقای مهارت‌های شغلی و مهارتی در بین روستاییان  وعشایر مطمئناً در جلوگیری از مهاجرت به شهرها نقش مهمی را ایفا می‌کند از این رو دهیاران روستاها می‌توانند در نقش روایتگران وتبیین این حوزه ظاهر شوند و فنی حرفه‌ای را در تحقق اهداف یاری کنند. اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با 55 مرکز آموزش دولتی و یک هزارو 530 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری