Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تداوم بهینه سازی و ایجاد امکانات دسترسی مناسب برای مشترکین سرویس های پهن باند در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، سیستم های جدید آپ لینک در مراکز مخابراتی مادر در مسیر جاده تخت سلیمان با موفقیت نصب شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، حبیب‌الله فتاحی در تداوم بهینه سازی و ایجاد امکانات دسترسی مناسب برای مشترکین سرویس های پهن باند در مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، سیستم های جدید آپ لینگ در مراکز مخابراتی مادر در مسیر جاده تخت سلیمان با موفقیت نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بهره‌برداری از این سیستم های نسل جدید پهنای باند هر کدام از مراکز مخابراتی حسن آباد و احمد آباد از  ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به یک گیگا بیت بر ثانیه ارتقاء و ۱۰ برابر افزایش ظرفیت یافتند.

وی ادامه داد: با این افزایش پهنای باند مشترکین در این منطقه شاهد افزایش قابل ملاحظه‌ای در سرعت دانلود و آپلود درسرویس‌های پهن‌باند خواهند بود.   

سرپرست اداره مخابرات شهرستان تکاب اضافه کرد: همچنین پهنای باند و ارتباط سایر روستاها و مراکز مخابراتی محور تخت سلیمان که از دو مرکز اصلی حسن آباد و احمد آباد تامین می‌شد ۱۰ برابر افزایش یافت.

فتاحی افزود: بر اساس گزارش های فنی ظرفیت و پهنای باند اختصاص یافته در اجرا و بهره برداری از طرح های توسعه ای اخیر در روستاهای محور تخت سلیمان معادل کل پهنای باند شهرستان تکاب در سال قبل بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت مخابرات همراه اول تکاب تخت سلیمان تخت سلیمان تكاب مخابرات آذربایجان غربی آذربایجان غربی مراکز مخابراتی پهنای باند تخت سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ میلیون دلار محصولات صنایع دستی استان به خارج از کشور ارسال شد، که این میزان در مقایسه با صادرات هفت میلیون دلاری سال ۱۴۰۱، رشد دو برابری داشته است.
نورالله عبداللهی با بیان اینکه این آمار صادراتی جدا از ارسال شخصی هنرمندان است، افزود: دست بافته‌های داری، سفال، قلمکار و محصولات چوبی و فلزی همچون مینا از صنایع دستی است که در کشور‌های خارجی خریداران زیادی دارد.
معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: آلمان، امارات متحده عربی، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان، عراق و افغانستان از کشور‌های مقصد صادراتی گمرکی صنایع دستی استان اصفهان هستند.
به گفته مجد الدین تاج رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان، استان اصفهان ۱۰۰ هنرمند شناسنامه دار فعال دارد.
استان اصفهان با داشتن یک سوم صنایع دستی جهان، مهد این هنر‌های دستی است.
۶۰۲ رشته صنایع دستی در دنیا شناسایی شده که ۲۹۹ رشته آن مربوط به ایران و از این تعداد، استان اصفهان میراث دار ۲۰۰ رشته است.
رشته‌های مینا، قلمکار، گلیم، قلمزنی، خاتم، فیروزه کوبی، منبت، خراطی و سفال از جمله صنایع دستی بومی استان اصفهان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان