Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:30:14 GMT

طرح نوآ دانشگاه شهیدبهشتی به نیمه راه رسید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۳۱۱

طرح نوآ دانشگاه شهیدبهشتی به نیمه راه رسید

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی،  طرح "نوآ " که از اسفندماه ۹۹ با مشارکت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و ۱۸ مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه کار خود را آغاز کرد، به نیمه راه خود رسیده است.

علی اصغر سعدآبادی عضو هیات علمی و رییس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی در خصوص اجرای این طرح گفت: جلسات منتورینگ نوآ با ۷۸ تیم در دو سطح تخصصی و کسب و کار درحال برگزاری است که تاکنون ۵ دانشکده کامپیوتر، علوم زیستی، اقتصاد، پژوهشکده علوم شناختی و پژوهشکده علوم و فناوری های پزشکی با ۱۷ تیم در ۳۹ جلسه، منتورینگ خود را به پایان رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ۷۱ جلسه منتورینگ تخصصی برای تیم ها تعیین شده که از این تعداد ۵۷ جلسه برگزار شده است. همچنین تعداد ۷۶ جلسه منتورینگ کسب و کار برای تیم ها برنامه ریزی شده که تاکنون ۴۶ جلسه آن با هفت منتور حوزه کسب و کار برگزار شده و مابقی جلسات در حال برگزاری است.

سعدآبادی با بیان اینکه ۱۰۳ جلسه از ۱۴۷ جلسه منتورینگ برنامه ریزی شده در دوره نوآ برگزار شده، ادامه داد: بعد از اتمام دوره منتورینگ در چهار روز، جلسات pretest نوآ از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت برای سنجش طرح ها و رد یا قبول آنها برای ورود به demoday نوآ با حضور مسئولان و روسای مراکز نوآوری در تاریخ و ساعت های مقرر شده هر دانشکده/پژوهشکده بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

رییس مرکز رشد دانشگه شهیدبهشتی گفت: تیم‌هایی که طرح آنها رد شود از این دوره حذف خواهند شد و تیم‌هایی که طرحشان پذیرفته شود به Demoday راه پیدا کرده و برای ارائه به سرمایه گذار و جذب سرمایه آماده خواهند شد.

وی اظهار داشت: در نهایت تیم‌هایی که بتوانند این دوره را بگذرانند و شاخص‌های لازم را کسب کنند در فاز نهایی رویداد و در جلسه داوری که با حضور شخصیت‌های برجستۀ اکوسیستم نوآوری کشور در روز سوم خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، شرکت کرده و در صورت برگزیده شدن از حمایت‌های طرح نوآ بهره مند خواهند شد.

رییس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: به تیم برتر طرح نوآ مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

طرح نوآ با تاکید بر ایجاد انگیزه، نشاط، هم افزایی، آموزش و مشاوره نوآوران و کارآفرینان در جهت خلق شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و خلاق و پذیرش تیم‌های نوآور دانشجویی و تیم‌های فناور با تکیه بر این مهم است. در این راستا ایده‌های ارائه شده طی سه مرحله بررسی می‌شوند.

برچسب‌ها دانشگاه شهید بهشتی استارتاپ پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی استارتاپ پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی استارتاپ پارک علم و فناوری اخبار کنکور دانشگاه شهید بهشتی طرح نوآ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود