Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:13:03 GMT

پیام تسلیت شفیعی در پی درگذشت پزشک جهادگر خوزستانی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۳۹۴

پیام تسلیت شفیعی در پی درگذشت پزشک جهادگر خوزستانی

ایسنا/خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی درگذشت دکتر سیدشیرمرد میرعالی، پزشک جهادگر خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن ارحیم
انا لله و انا الیه راجعون
از شمار دو چشم یک تن کم  /  وز شمار خرد هزاران بیش
با اندوه و درد از پرواز آسمانی روح بی‌قرار و جان شیدای مرحوم دکتر سید شیرمرد میرعالی و نیز درگذشت جانکاه همسر مکرمه‌ی ایشان رضوان الله تعالی علیهما اطلاع یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون شک دانشگاه و دانشگاهیان عزیز علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سرمایه‌ای گرانبها و معلمی نمونه را از دست داده و به فقدان دردناک او مبتلا شدند.
اشک و آه کم‌نظیر دوست‌داران و علاقه‌مندان دکتر میرعالی تداعی‌کننده کلام معصوم علیه السلام است که فرمود آنچنان زندگی کنید که در فقدان‌تان بر شما بگریند اما خود آرام و شادمان باشید.
اینجانب این ضایعه را به جامعه دانشگاهی، خاندان معظم و مکرم شهیدان، مردم قدرشناس شهرستان اندیمشک و به ویژه به مادر داغدیده و شکیبای ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم این عزیز سفرکرده با میزبانی پدر والامقام شهیدش در روح و رضوان الهی آرام و استقرار گیرد.
امیدوارم سجایای اخلاقی و سلوک معلمی و مردم دوستی و دلسوزی ایشان نسخه راهنمای زندگی و رفتار ما باشد، ان‌شاء‌الله.
سید محسن شفیعی"

دکتر میرعالی، متخصص رادیولوژی (تصویربرداری) و سونوگرافی به همراه همسر خود چندی پیش در یک سانحه تصادف جان به جان آفرین دادند. وی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بود که در جریان سیل خوزستان به عنوان جهادگر حضور داشت و از مدافعان حرم نیز بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی