Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی از بهره گیری از فضای مجازی در برنامه های شب های قدر در استان مرکزی خبر داد.

«ابوالفضل ربیعی» ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی برنامه ریزی هایی را در راستای برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان، جشن میلاد امام حسن(ع) و شب های قدر انجام داده است که این برنامه ها به دلیل اهمیت سلامت هم استانی ها بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: شیوع ویروس کرونا مشکلات فراوانی را برای ما به وجود آورده اما هیئت های مذهبی در طول یک سال گذشته همکاری لازم را با کادر بهداشت و درمان داشته و همواره به دستورات و پروتکل های بهداشتی مقید بوده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت در هیئت های مذهبی سابقه ای دیرینه دارد، ادامه داد: این مهم در این ایام بیشتر شد و برنامه ها با رعایت دستور العمل های بهداشتی و بهره گیری از فضای مجازی انجام شد.

 

مشارکت بسیج مداحان سپاه روح الله در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا

ربیعی در ادامه با بیان اینکه بسیج مداحان سپاه روح الله در طی یک سال گذشته در کنار دغدغه برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبت ها سعی کرده در راستای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا در ابعاد مختلف تلاش کند، افزود: ما همواره در کنار مسئولان و کادر درمان به اجرای برنامه های مختلف از جمله ضد عفونی و گند زدایی معابر و ... پرداختیم.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در آستانه ایام شب های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) قرار گرفته ایم، گفت: بسیج مداحان در این راستا برنامه ریزی های خود را در دو قالب برای برگزاری مراسم شب های قدر انجام داده است.

 

وی برگزاری مراسم به شکل مجازی و استفاده از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی اولین برنامه بسیج مداحان دانست و ادامه داد: این مهم از قبل از ماه مبارک در دستور کار قرار گرفته بود.

 

ربیعی با اشاره به اینکه با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه های مختلف انجام شده تاکنون بیش از ۵۸ مسجد برای برگزاری مراسمات شب های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند، گفت: سایر ظرفیت های مردمی برای شرکت عموم مردم در این مراسمات را پای کار خواهیم آورد.

 

مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی به اعلام ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر برگزاری مراسم در فضای باز اشاره کرد و گفت: آماده سازی حیاط مدارس، پارک ها و حیاط ورزشگاه ها در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با تعامل انجام شده بین سازمان تبلیغات و شهرداری اراک مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل ها به مدت ۲ ساعت در مکان های باز برگزار خواهد شد و بسیج مداحان در کنار سایر دستگاه های دیگر به طور مستمر بر روند برگزاری مراسمات نظارت خواهد کرد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بسیج مداحان استان مرکزی اراک بهره گیری از فضای مجازی برگزاری مراسم شب های قدر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟