Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:53:14 GMT

توزیع 75 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در کرمان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۴۱۹

توزیع 75 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در حاشیه مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه در ماه مبارک رمضان به‌مناسبت سالروز میلاد کریم اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: خدا را شاکریم در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در سال 1400 دومین مرحله از کمک مؤمنانه را به‌صورت قرارگاهی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) بسیج و سپاه به‌صورت مشترک و هماهنگ در استان کرمان انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز ۷۵ هزار بسته معیشتی که یک رکورد در استان کرمان است، به ارزش تقریبی هر بسته ۲۷۳ هزارتومان شامل برنج، رب گوجه، ماکارونی، حبوبات و.. در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای جامعه هدف شناسایی شده با اولویت آسیب‌دیدگان کرونا در سراسر استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار این بسته‌ها، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته گوشت به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۲۲۵ میلیون تومان و همچنین ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

معروفی جمع کل خدمات ارائه شده در قرارگاه خدمات اجتماعی را ۲۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مرحله دوم رزمایش در ماه مبارک رمضان در لیالی قدر با طبخ و توزیع غذای گرم در سه شب قدر در قرارگاه و مرحله سوم ماه مبارک رمضان عید فطر با توزیع بسته‌های معیشتی برگزار خواهد شد که این حرکت به‌صورت قرارگاهی کار ارزشمندی در استان کرمان که جزو استان‌هایی که منحصر به‌فرد کار می‌کند، است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان در ادامه کار مؤمنانه این موارد را دنبال خواهیم کرد، کار خدمات اجتماعی صرفا کمک مؤمنانه نیست، یکی از موضوعات مهم در استان آب شرب روستایی به‌طور ویژه است و با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنیاد مستضعفان، خیران و مجموعه دولت در حال رایزنی هستیم که بتوانیم کار بزرگی در استان انجام دهیم که بخشی از آن را در خردادماه امسال رونمایی خواهیم کرد.

معروفی با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در لیالی قدر و عید فطر، به ساخت، تعمیر و مرمت مسکن محرومان و ایجاد اشتغال خرد اشاره کرد و افزود: امسال بین سه هزار تا چهار هزار اشتغال خرد با همکاری کمیته امداد در برنامه داریم، همچنین در حوزه ازدواج آسان و جهیزیه و حوزه فرهنگی و اجتماعی برنامه‌هایی در دستور کار است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسته معیشتی ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان میلیون تومان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران