Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:59:49 GMT

تداوم تلاش برای تکمیل کمربند سبز تبریز

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۵۵۰

تداوم تلاش برای تکمیل کمربند سبز تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تداوم تلاشهای اجرایی برای تکمیل کمربند سبز تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، داریوش نوین گفت: در راستای توسعه کمی و کیفی فضای سبز تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با احیای واحد کمربند سبز تبریز، اقدامات اجرایی مربوط به تکمیل این طرح را  آغاز نموده و با سرعت بخشی به آن در صدد تکمیل طرح مذکور در کمترین زمان ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه، بیش از 80هزار اصله نهال در مسیر این کمربند کاشته شده است که بیشترین میزان کاشت در حوزه شهرداری منطقه 2 به تعداد 30هزار اصله در ائل باغی، مسیر اتوبان کسایی، پارک عباس میرزا، پارک موزه دفاع مقدس و پادگانهای مشرف به پارک جنگلی عباس میرزا بوده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در ادامه، با شمردن دیگر مسیرهای در حال کاشت، تصریح کرد: علاوه بر مسیرهای فوق، در پارک جنگلی آرپادره سی، نظرگاه، تپه های مشرف به طرح تبادل امام علی و میدان بسیج  مرزداران، جنگلکاریهای رشدیه و الهیه و همچنین حاشیه اتوبان پاسداران در حوزه شهرداری منطقه 5، بخشی از پارک عباس میرزا، پارک یادگار امام، محدوده استادیوم یادگار امام و حاشیه اتوبان کسایی در محدوده شهرداری منطقه 3  در حوزه شهرداری منطقه 3 از جمله مناطقی هستند که کاشت نهال در آنها صورت گرفته است.

نوین همچنین افزود: در حوزه شهرداری منطقه 4 نیز، فاز 1 پارک بزرگ تبریز و باغ گیاه شناسی  و در حوزه شهرداری منطقه 10 نیز پارک جنگلی ارم، پارک آبشار و حاشیه اتوبان پاسداران تحت پوشش کاشت قرار گرفته اند.

وی اظهار امیدواری کرد با سرعت بخشی به عملیات کاشت و نگهداری درختان در روزهای آتی، تکمیل کمربند سبز تبریز هم در حداقل زمان ممگن، محقق گردد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کمربند سبز حوزه شهرداری منطقه کمربند سبز تبریز فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز