Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجود ظلمی که در حق کشاورزان اصفهان در چند دهه گذشته شده است، هیچ موقع دست از حمایت نظام جمهوری اسلامی، برنداشته و همان‌طور که قبلاً ثابت کرده‌اند همیشه حامی نظام، ولی‌فقیه بوده و هستند.

عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان افزود: اعتراضات و تجمع کشاورزان یک مطالبه صنفی است، و به‌ هیچ‌ وجه سیاسی نیست، این کشاورزان موقعیت کشور را در نظر دارند و در تجمعاتشان و مطالبه‌گری خود همواره در شعارها و پلاکاردهای خود پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلان می‌کنند و اجازه سوءاستفاده به بیگانگان و گروهک‌های معاند و ضدانقلاب نداده و نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کشاورزان با توجه به ارادتی که به‌ نظام و انقلاب و رهبرشان دارند، به دنبال احقاق حق‌ و حقوق خود هستند و به‌ هیچ‌ وجه از حق خود کوتاه نخواهند آمد؛ با توجه به حجم عظیم مصوبات و قوانین که در اجرای حقوق آن‌ها مصوب شده است پیگیر بوده و از کسانی که بدون در نظر گرفتن حق‌ و حقوق آن‌ها حق‌آبه‌شان به‌ صورت غیرقانونی به بخش‌های دیگر فروخته‌شده و توان جبران آن را ندارد شکایت دارند.

محمدرضایی با بیان این که همین کشاورزان موقع جنگ تحمیلی برای حفظ نظام و میهن بیشترین مشارکت را داشته و بیشترین شهدا و جانباز را تقدیم انقلاب کردند، افزود: در تمام انتخابات مشارکت بالای ۹۰ درصدی داشته‌اند و خواهند داشت، این نشان‌دهنده انقلابی بودن این مردم زحمتکش پاک‌دل و مظلوم است و در انتخابات پیش رو نیز این را به دشمنان این مرزوبوم ثابت خواهند کرد.

عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: اکثر کشاورزان جانباز جنگ تحمیلی و از خانواده‌های شهدا رزمندگان و ایثارگران هستند و دغدغه‌شان حفظ نظام جمهوری اسلامی است؛ این کشاورزان در ۴ دهه گذشته نشان دادند در تمام عرصه‌ها انقلاب همه‌جوره پای انقلاب و رهبر معظم انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی افزود: واگذاری حق‌آبه‌های کشاورزان به بخش‌های دیگر توسط وزارت نیرو، فروش مال غیر محسوب شده و عاملین این نوع تخلفات باید توسط قوه قضائیه محاکمه شوند تا درس عبرتی برای سایرین و کسانی باشد که حق‌ و حقوق کشاورزان را پایمال کرده‌اند و خلاف مصوبات عمل کرده‌اند و با عمل خلاف قوانین کشاورزان را به نان شبشان محتاج کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزان اصفهان حقآبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد : همسان سازی حقوق معلمان باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی می‌شد و دولت موظف است که مابه تفاوت افزایش حقوق در فروردین ماه را در حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان اعمال کند.

کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : بازنشستگان جز اقشار زحمت کشی هستند که با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند. در عین حال حداقل دریافتی آن‌ها پاسخگوی نیاز‌های زندگی آن‌ها نیست.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی برای حل این مشکل از سال گذشته موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان را در دستور کار قرار داد تا بازنشستگان بتوانند حداقل ۹۰ درصد دریافتی شاغلان را دریافت کنند.

سرمدی واله اظهارداشت : این موضوع بعد از تصویب در صحن علنی مجلس، در برنامه هفتم توسعه نیز مصوب شد و لذا درحال حاضر هیچ مانع قانونی برای اجرای این قانون وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  تاکید کرد : همسان سازی حقوق معلمان باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی می‌شد و دولت موظف است که مابه تفاوت افزایش حقوق در فروردین ماه را در حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان اعمال کند.

دیگر خبرها

  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست