Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و انجمن اتیسم ایران با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و تعامل علمی به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح و انجمن اُتیسم ایران در جلسه‌ای با حضور امیر نوروزی مدیرعامل سازمان سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن و محمدتقی جغتایی مشاور وزیر بهداشت در امور توان‌بخشی با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و تعامل علمی تحقیقاتی و آموزشی به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و تعامل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی بین انجمن اتیسم و سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح در جهت استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین در تحقیقات نظری و کاربردی، توسعه فن‌آوری‌های نرم‌افزاری و لوازم و تجهیزات پزشکی، سرمایه‌های انسانی متخصص و استفاده از اطلاعاتی فنی و تجارب دوجانبه برای تأمین اطلاعات موردنیاز طرفین از اهداف این تفاهم‌نامه است.

نوروزی با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه را بسیار ارزشمند است و گفت: ظرفیت‌های دانشی و علمی مناسبی در انجمن اتیسم ایران وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی مطالبات سازمان خدمات درمانی در حوزه درمانی باشد.

سعیده صالح غفاری امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح را گامی مثبت در جهت ارائه بهتر خدمات به مردم به‌ویژه خانواده نیرو‌های مسلح دانست و گفت: همکاری مشترک در جهت اتوماسیون پذیرش و ارائه خدمات مشاوره‌ای و خدمات توان‌بخشی با کمک آموزش بستگان و اعضای خانواده، هم‌چنین همکاری مشترک در تهیه فرم خود اظهاری بیماران در مورد کیفیت نحوه ارائه خدمات، اثربخشی و میزان رضایت خدمات از محور‌های مهم این تفاهم‌نامه است.

در انتهای جلسه محمدتقی جغتایی ضمن تقدیر از رویکرد متعالی سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح در ارائه و توسعه کمی و کیفی خدمات درمان و سلامت به جامعه هدف، امضاء تفاهم‌نامه بین آن سازمان و انجمن اتیسم را نقطه عطفی در حمایت از مبتلایان به این عارضه و خانواده‌های آن‌ها دانست.

گفتنی است مدت‌زمان این تفاهم‌نامه از تاریخ اول فروردین سال ۱۴۰۰ به مدت سه سال بوده و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید خواهد بود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انعقاد تفاهمنامه همکاری تفاهم نامه همکاری تفاهمنامه سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو های مسلح تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن اتیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.   به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.   در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.   شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری