Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فقط به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام ۷۵ هزار بسته معیشتی، ۱۲۰ هزار وعده غذای گرم و یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گرم توزیع می شود یک رکورد در استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی چهارشنبه (8 اردیبهشت) در رزمایش کمک مؤمنانه به یمن به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی؛ از ایشان به مرد میدان جبهه اسلام و مرد پرافتخار، جاوید و ماندگار جهان اسلام و الگوی عملی انقلاب اسلامی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در سال 1400 دومین مرحله از کمک مؤمنانه را به صورت قرارگاهی با مشارکت تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیاء، بسیج و سپاه به صورت مشترک و هماهنگ در استان کرمان انجام می دهیم.

 

 

وی بیان کرد: امروز به فضل و توفیق الهی و توجه ائمه اطهار(ع) به ویژه توجه امام حسن مجتبی(ع) این قرارگاه موفق شده با مشارکت همه مجموعه ها، 75 هزار بسته معیشتی که یک رکورد در استان کرمان است را فراهم کند.

 

 

سردار معروفی ارزش تقریبی هر بسته را 273 هزار تومان و شامل برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن مایع، حبوبات (عدس، نخود، لوبیا، لپه و سویا)دانست و اظهار کرد: ارزش کل بسته ها 20 میلیارد و 500 میلیون تومان و برای جامعه هدف شناسایی شده با اولویت کسانی است که از ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند که در سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار این، هزار و 500 بسته جداگانه گوشت که هر بسته 150 هزار تومان است و ارزش کل آن 225 میلیون تومان توزیع خواهد شد و در کنار آن به مناسبت تولد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) 120 هزار وعده غذای گرم در سراسر استان به ارزش 1 میلیارد و 440 میلیون تومان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جمع کل خدمات ارائه شده در قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با مشارکت مجموعه هایی که گفته شد، 22 میلیارد و 165 میلیون تومان خواهد بود.

 

وی فزود: مرحله سوم کمک ها در لیالی قدر با طبخ و توزیع غذای گرم در 3 شب احیا در سراسر استان با مشارکت مجموعه های مختلف و مرحله چهارم عید سعید فطر با توزیع بسته های معیشتی در سراسر استان است.

 

سردار معروفی اظهار کرد: کرمان با این حرکت به صورت قرارگاهی جزو استان هایی است که منحصر به فرد عمل می کند و در بقیه استان ها به این صورتی که انسجام در استان کرمان صورت گرفته و همه در کنار هم با هدف و برنامه مشخص و روند کاری دقیق قرار گرفتند، نیست.

 

 

وی با ابراز امیدواری بر استمرار خدمات مؤمنانه و اشاره به اینکه کار قرارگاه خدمات اجتماعی صرفاً کمک مؤمنانه معیشتی نیست بلکه یکی از آن ها است، توضیح داد: یکی از موضوعاتی که در قرارگاه دنبال خواهد شد، موضوع مهم آب شرب استان است که آب روستایی را به طور ویژه در دستور کار داریم؛ هم با کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، خیرین، مجموعه دولت رایزنی می کنیم تا یک کار بزرگ در استان کرمان انجام دهیم که بخشی از آن را در سوم خرداد رونمایی می کنیم.

 

سردار معروفی اطلس آب استان را شامل شناسایی دقیق، تعداد روستا، مشکل یابی روستاها دانست و ادامه داد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که در لیالی قدر و در عید سعید فطر باید انجام شود و ساخت، تعمیر و ترمیم مسکن با کمیته امداد؛ مراحل بعدی کمک مؤمنانه است. 

 

 

وی اظهار کرد: در اشتغال خُرد امسال بین 3 تا 4 هزار شغل با کمیته امداد داریم و پیش بینی ما ایجاد 10 هزار اشتغال خرد است  و در زمینه ازدواج آسان و اهدای جهیزیه که با مشارکت خیرین و مردم و قرارگاه انجام خواهد شد؛ از دیگر کمک های مؤمنانه است.

 

سردار معروفی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه فرهنگی و اجتماعی که امروز دشمن با یک عملیات روانی سنگین در مقابل ملت ما قرار گرفته، باید در کنار خدمات اجتماعی و کمک مؤمنانه، مراقب حرکت های شیطنت آمیز دشمن در حوزه فضای مجازی و سایبری و حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی باشیم که آن هم در قالب قرارگاه انجام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: قطعاً در این قرارگاه چون نیت همه خالص و به خاطر خدا است، خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) کمک خواهند کرد و روح مطهر شهیدان به خصوص مردمیدان بزرگ جهان اسلام و قهرمان قهرمانان شهید حاج قاسم سلیمانی به مدد ما خواهد رسید و همچنان که تاکنون گره گشا و راهگشای ما بودند به ما کمک خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان ضمن تشکر از همه اعضای مشارکت کننده در قرارگاه و رسانه ها، گفت: خواهش ما این است در ماه مبارک رمضان مردم عزیز و بزرگوارمان انفاق را فراموش نکنند و هرکسی هر چقدر توان دارد، کمک کند بنابراین انفاق را جدی بگیریم.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امام حسن مجتبی ع استان کرمان سراسر استان خدمات اجتماعی سردار معروفی میلیون تومان کمیته امداد کمک مؤمنانه خواهد شد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی