Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از استعفای سرپرست روابط‌عمومی و سخن‌گوی فدراسیون فوتبال، نوبت به استعفای دیگر چهره فوتبالی فدراسیون رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم بلافاصله پس از ورودش به اتاق ریاست طبقه پنجم فدراسیون فوتبال، برای تعیین کارگروه‌های زیرنظر رئیس اقدام به انتصاب‌هایی داشت که برخی از آن‌ها جنجال‌های زیادی را متوجه جامعه فوتبال کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتصاب علی جوادی به‌ پست سرپرستی روابط‌عمومی و سخن‌گویی فدراسیون فوتبال، وی طی پستی اینستاگرامی و در شرایطی که بیش از یک ماه از آغاز حضورش در ساختمان خیابان سئول نمی‌گذشت، خبر استعفای خود را منتشر کرد و ذیل آن از عدم سودجویی خود بین مسئولین فدراسیون برای توجیه علت استعفایش نام برد.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پیش از استعفای جوادی اقدام به تعیین سرپرست تیم ملی فوتبال کرده بود و مجتبی خورشیدی که سابقه خاصی در عرضه سرپرستی را نداشت به این سمت منصوب کرد. این انتصاب حواشی زیادی را متوجه فدراسیون فوتبال کرد که یکی از ترکش‌هایش استعفای سرپرست روابط عمومی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال برای تلطیف جو مسموم روانی پیرامون فدراسیون و تیم ملی، از علی‌رضا امامی‌فر به‌عنوان رئیس جدید مرکز ملی فوتبال دعوت به همکاری کرد و بازیکن پیشین تیم‌های ملی ایران و تیم پرسپولیس به این سمت نائل آمد اما شواهد و قرائن حاکی از این‌ست که این همکاری هم دیری نپاییده.

امامی‌فر که به‌عنوان اهرمی برای شکاندن فشار سنگین رسانه‌ای پیرامون ریاست فدراسیون فوتبال پس از انتصاب عجیب و غریب خورشیدی به فدراسیون راه یافته بود، حالا میلی به همکاری با عزیزی‌خادم ندارد و استعفایش را تقدیم رئیس فدراسیون فوتبال کرده.

گرچه علی‌رضا امامی‌فر از مسائل و مشکلات خانوادگی به‌عنوان حربه‌ای برای استعفا استفاده کرده اما خبر می‌رسد که بروز سؤتفاهمات و عدم شفافیت شرح وظایف وی در پست ریاست مرکز ملی فوتبال باعث شده تا او این عطا را به لقایش ببخشد.

رئیس فدراسیون فوتبال البته هنوز این استعفا را نپذیرفته اما انگار چاره‌ای جز قبول آن ندارد. در فدراسیون جدید جایی برای فوتبالی‌ها نیست و فقط مدیرانی می‌‌توانند با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌راحتی کار کنند که سابقه همکاری با وی را در ادوار گذشته و یا پیشینه حضور در شرکت‌های نفتی و پتروشیمی را داشته باشند!

جریان استعفایی که با علی جوادی شروع شد و با علی‌رضا امامی‌فر ادامه یافت، قطعاً آخرین استعفا نخواهد بود و فوتبالی که گمان می‌رفت قرار است به‌دست فوتبالی‌ها اداره شود، حالا به‌دست غیرفوتبالی‌ترین‌ها افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم امامی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران