Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد نصیری شیرازی مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز، بیان کرد: جدولی که در اختیار هنرمندان بر روی سایت بارگزاری شده، لازم است که به طور کامل تکمیل و به همراه تصویر آثار به آدرس جشنواره ارسال شود.

او ، تصریح کرد: خوشنویسان تا پایان وقت اداری شنبه آینده مورخ یازدهم اردیبهشت می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل جشنواره ارسال کنند زیرا مهلت فوق به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری شیرازی، ادامه داد: این جشنواره به منظور بزرگداشت استاد بزرگ قرآن نویسی، میرزا احمد نی ریزی از سری جشنواره‌ آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن خوشنویسان ایران، شعبه شیراز برگزار  می شود.

مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی آیات ۱۴۰۰ شیراز، افزود: ترویج فرهنگ کتابت قرآن کریم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با رشته خوشنویسی در خطوط قرآنی نسخ و ثلث، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ و هنر خوشنویسی و کمک به انتشار گسترده‌تر این هنر اصیل و تکریم از مقام زند یاد میرزا احمد نی ریزی کاتب بزرگ قرآن کریم، عناوین این اهداف را در بر می‌گیرد و محورهای فراخوان قرآن کریم سور مبارکه انعام و ابراهیم است.

او، اضافه کرد: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس انجام می‌شود که شرکت در جشنواره با ارسال حداکثر ۳ اثر در هر بخش بوده و فایل آثار باید با فرمت jpg و حجم تقریبی ۱ مگابایت باشد و فایل‌های دیجیتالی که  بی کیفیت باشند در مرحله انتخاب بررسی نمی شوند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی خوشنویسی آیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود این کتاب آسمانی به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که آیات کلام الله مجید را همخوانی کردند، ادامه داد: این برنامه پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول گفت: این گروه به مدت ۲ روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بنا‌های تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

خزائلی به پخش این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»