Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 5 در جریان بازدید میدانی و معبر به معبر از پروژه های توسعه محلی در نواحی مختلف این منطقه گفت: شهرداری در کنار کارهای عمرانی بزرگ، توجه ویژه ای به اجرای دقیق پروژه های کوچک مقیاس دارد چرا که این پروژه ها ارتباط مستقیمی با مردم داشته و با نظر آنها و شورایاران به شهرداری مطرح می شوند و اجرای آنها رضایت شهروندان را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، محمود کلهری شهردار منطقه 5 با حضور در نواحی دو،چهار و پنج از این منطقه و بر روند پروژه های توسعه محلی نظارت کرد.
در جریان این بازدید های میدانی و معبر به معبر از پروژه های سطح نواحی ، کلهری با دبیران شورایاری محلات نیز جلسه ای برگزار و تاکید کرد: موانع موجود در راه پروژه های توسعه محلی به سرعت برداشته شود تا این پروژه های کوچک مقیاس که رضایت شهروندان را در پی دارد در اسرع وقت به بهره برداری برسد.
شهردار منطقه 5  سرعت و دقت را دو اصل مهم در اجرای پروژه های توسعه محلی بر شمرد و تاکید کرد: تا پایان اردیبهشت پروژه های توسعه محلی سال 99 باید به بهره برداری برسد و در این راستا هر مانع و مشکلی هست باید برطرف شود.
وی از جلسه با دبیران شورایاری هر نواحی برای بررسی پروژه های کوچک مقیاس خبر داد و افزود: در جریان بازدید از نواحی، جلساتی نیز با دبیران شورایاری هر ناحیه برگزار می شود تا در مورد پروژه های کوچک مقیاس محلی در سال 1400 برای هر ناحیه بحث و تبادل نظر شود.
به گزارش آریا، کلهری شهردار منطقه 5 طی روزهای آتی از سایر نواحی هفت گانه منطقه نیز بازدید کرده و بر روند اجرای پروژه های توسعه محلی آنها نظارت خواهد کرد.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه های خرد محلی شهر زیست پذیرتر کند بهره برداری پروژه های محلی عید سعید فطر پروژه های کوچک مقیاس پروژه های توسعه محلی شهردار منطقه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد