Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: نماز طلب باران به دلیل تشدید تنش آبی در استان در دل طبیعت روستای آزادلو با حضور امام جماعت مسجد، اهالی روستا و همت فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) اقامه شد.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: نماز طلب باران به دلیل تشدید تنش آبی در استان در دل طبیعت روستای آزادلو با حضور امام جماعت مسجد، اهالی روستا و همت فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: طبق هماهنگی که با اهالی روستا برای اقامه نماز طلب باران شده بود مشارکت بسیاری خوبی را شاهد بودیم.

 

وی افزود: از ابتدای امسال شاهد کاهش باران در منطقه هستیم و بر اساس اطلاعات کارشناسان این کم آبی در فصل تابستان نیز ادامه خواهد داشت و بر همین اساس تصمیم به برپایی نماز «طلب باران» شد.

 

کمالی خاطر نشان کرد: قرائت دعای فرج برای نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود که با حضور امام جماعت مسجد صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) یادآور شد: امیدواریم با استغاثه به درگاه خداوند متعال شاهد بارش های بهاری در منطقه برای افزایش محصولات کشاورزی باشیم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تنش آبی در روستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نماز طلب باران بارش رحمت الهی اردبیل کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق نماز طلب باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)