Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بالایی در شست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار کرد: در شهر کرمانشاه از میان داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ۲۱۴ نفر تأیید و ۷۱ نفر رد صلاحیت شده‌اند که نشان دهنده تأیید صلاحیت ۷۳ درصدی و رد صلاحیت ۲۷ درصدی است.

وی افزود: در ۳۴ حوزه انتخابیه برای هر کرسی شورای شهر ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ نفر برای نمایندگی شورا رقابت خواهند کرد که بالاترین رقابت در شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب و گیلان غرب با میانگین ۱۳ نفر و کمترین رقابت در حوزه انتخابیه بیستون، دینور، نودشه و گودین کنگاور با رقابت کمتر از ۲ نفر است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به روند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستا و عشایر، تصریح کرد: در مجموع ۹ هزار ۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که تاکنون صلاحیت چهار هزار و ۲۵ نفر تأیید شده و در انتخابات سال جاری تنها در ۳۰ روستا به دلیل نبود داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار نمی‌شود.

کد خبر 5199612

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا شورای شهر کرمانشاه ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی انتخابات شورای شهر و روستا شیراز عکس استانها بارش باران شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: علت رد صلاحیت روحانی چه بود؟

روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229085 برچسب‌ها حسن روحانی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود