Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@15:23:01 GMT

چرا دستیار علی کریمی از فدراسیون فوتبال استعفا داد؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۳۰۷

چرا دستیار علی کریمی از فدراسیون فوتبال استعفا داد؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علیرضا امامی فر در تاریخ ۱۷ فروردین از سوی شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال انتخاب شد.

امامی فر بعد از دریافت این حکم در این مرکز مشغول به کار شد اما هنوز مدت زیادی از حضورش در این بخش نگذشته که از سمتش استعفا کرده و البته فدراسیون هم خواسته او را قبول نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس‌ها با امامی فر برای بازگشت به کارش تا اینجا نتیجه‌ای نداشته است.

وی در استعفای خود مسائل خانوادگی را مطرح کرده است اما پیگیری‌ها نشان می دهد که ماجرا فقط مسائل خانوادگی نیست و ظاهرا بخشی از این استعفا به نحوه فعالیت و سوتفاهم در تعریف وظایف امامی فر برمی‌گردد.

به طور کلی وظایف مرکز ملی فوتبال کارهای اجرایی مربوط به مسائل زمین تمرین و ... است اما ظاهرا امامی فر تصور دیگری داشته است. البته در زمینه استعفای او نه فدراسیون فوتبال واکنش رسمی داشته و نه خودش اظهار نظر رسمی کرده است.

حالا باید دید عزیزی خادم در ادامه کار برای این سمت چه تصمیمی دارد و تا چه زمانی قرار است منتظر بازگشت امامی فر به کارش باشد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1094312 برچسب‌ها علیرضا امامی فر فدراسیون فوتبال ایران رئیس مرکز ملی فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا امامی فر فدراسیون فوتبال ایران رئیس مرکز ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال امامی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در دومین مسابقه حساس هفته به تساوی بدون گل رسیدند. محمد کریمی در پایان این بازی گفت: از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود. به خاطر اینکه شرایط سختی بود و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره قضاوت بیژن حیدری نیز گفت: من خودم از او گلایه دارم زیرا که داور باکیفیت‌تری است. چند صحنه مشابه برای پرسپولیس خطا گرفت و همان صحنه‌ها را برای ما واکنشی نشان نداد. در کل نمی‌شود خیلی از داور ایراد گرفت.

کاپیتان سپاهان در مورد علت فاصله گرفتن تیمش از کورس قهرمانی نیز توضیح داد: به خاطر یکسری از مشکلاتی که فدراسیون به وجود آورد. خیلی نمی‌توانم حرف بزنم زیرا که دوستان می‌خواهند ما حرف بزنیم و محروممان کنند.

او ادامه داد: خیلی محترمانه می‌گویم، در مورد امتیاز کم کردن‌ها و بعد برگرداندن آنها، اصلا چه لزومی داشت که امتیاز کم کنید و بعد آن را برگردانید. از آن سمت 6 بازیکن ما محروم می‌شود و نمی توانند بازی کنند. این شرایط برای تیمی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد خیلی سخت است.

کریمی در پایان گفت: هر تیمی جای ما بود، تا به اینجای لیگ هم نمی‌توانست دوام بیاورد. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. قهرمانی در لیگ خیلی برایمان سخت شده ولی در ادامه مسیر، هم قسم شده‌ایم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد