Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های رسمی اعلام کردند، یک مرد نیویورکی روز سه شنبه به اتهام تلاش برای قتل یک مهاجر چینی بازداشت شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پلیس نیویورک این اقدام شهروند آمریکایی علیه مهاجر چینی را یک جرم نفرت انگیز توصیف کرده است.

ادامه حمله به آسیایی‌تبارها در آمریکا/ یک چینی-آمریکایی دیگر راهی بیمارستان شد

این مهاجر چینی 61 ساله یائو پان ما نام دارد که 23 آوریل در منهتن هدف حمله این شهروند نیویورکی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله تازه ترین اقدام خشونت آمیز علیه آسیایی ها در آمریکا به شمار می رود.

تازه ترین گزارش مرکز مطالعه و تحقیق نفرت و افراط گرایی در دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد جرائم علیه آمریکایی آسیایی ها در سال 2020 بیش از 145 درصد رشد داشته است.

در ماه مارس در یک حادثه تیراندازی در آتلانتا حداقل 8 نفر از جمله 6 زن آسیایی کشته شدند.

بسیاری از آمریکایی ها بر این باورند که آسیایی ها عامل اصلی شیوع ویروس کرونا هستند. دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا بارها از ویروس کرونا به عنوان ویروس چینی یاد کرده است.

پلیس نیویورک جارود پاول 49 ساله را به اتهام حمله به این مهاجر چینی بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهاجر چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند