Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:06:24 GMT

صلاحیت ۶۸ نفر از نامزدهای شورای شهرهای نوشهر تایید شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۳۹۵

صلاحیت ۶۸ نفر از نامزدهای شورای شهرهای نوشهر تایید شد

سعید یزدانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۷۸نفر برای نامزدی شورای اسلامی سه نقطه شهری شهرستان نوشهر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲ نفر انصراف دادند ، هفت نفر رد صلاحیت شدند، یک نفر نیز فاقد مدرک تحصیلی لازم بود و در مجموع ۶۸ نفر صلاحیتشان احراز و تائید شد.

وی گفت: از کل تعداد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  ۵۵ نفر برای شهر نوشهر، ۱۲ نفر برای شهر پول و ۱۱ نفر برای شهر کجور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی تصریح کرد: از تعداد داوطبان ۳۶ نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک کارشناسی، ۲۷ نفر کارشناسی ارشد، ۴ نفر دکتری، ۳ نفر فوق دیپلم، ۲ نفر حوزوی و ۶ نفر دارای مدارک دیگر بودند.

فرماندار نوشهر میزان سنی افراد بین سن ۳۶ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۳ نفر دارای شغل آزاد، ۱۴ نفر کارمند، ۸ نفر استاد دانشگاه، ۶ نفر بازنشسته، ۴ نفر فرهنگی، ۲ نفر بیکار،  یک نفر کشاورز و ۱۰ نفر هم به سایر مشاغل مشغول هستند.

وی خاطر نشان کرد: از تعداد داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای نوشهر  ۱۸ درصد سابقه حضور در شوراهای پیشین داشته و ۹ درصد ایثارگر هستند.

یزدانی با اشاره به حضور پررنگ ثبت نام کنندگان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نوشهر افزود: تایید و یا رد صلاحیت داوطلب بیانگر توانایی و یا عدم توانایی فرد نبوده و هیچگونه سلیقه شخصی و گرایش خاصی در این تصمیم‌گیری دخیل نبوده است.

فرماندار نوشهر اولویت اصلی در انتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست و اظهار داشت: شاخص مهم انتخابات در کنار سلامت، قانونمداری و مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات است که همه متولیان امر در این زمینه تلاش و کوشش لازم را خواهند داشت.

داوطلبان تایید صلاحیت شده ششمین دوره شورای اسلامی در هر یک از شهرهای نوشهر، پول و کجور برای کسب ۵ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ نوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اخبار کنکور ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شورای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو

دریافت 627 KB

به گزارش همشهری آنلاین، واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود را در این ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 849329 برچسب‌ها انتخابات خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد