Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@04:57:10 GMT

نکات خرید میز پایه فلزی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۴۷۲

نکات خرید میز پایه فلزی

چنانچه قصد دارید از میز خود استفاده های فراوانی داشته باشید و یا وسایل سنگین می خواهید بر روی میز قرار دهید بهتر است میز پایه فلزی استفاده کنید. این میز هم دارای کیفیت مناسب و قابل توجهی است، هم در برابر وزن زیاد مقاوم است، هم جا به جا کردن آن راحت تر است و هم دارای شکل ظاهری زیبا و مناسب است. در ادامه بیشتر با میز پایه فلزی اداری آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میز پایه فلزی مدرن یک میز کاربردی و فوق العاده برای دکوراسیون محل کار شما یا منزل شما است. این میز هم میز تحریر شما می شود، هم میز کامپیوتر و میز کارمندی برای شما محسوب می شود. شما می توانید این میز مناسب و جذاب را از گروه طراحی NDK با بهترین و مناسب ترین طراحی و کیفیت سفارش دهید.

یک میز پایه فلزی مدرن دارای چه ویژگی هایی است؟

این روز ها کنار هم قرار دادن متریال های گوناگون مثل شیشه و چوب، فلز و چوب، فلز و شیشه و ... سبب ایجاد محبوبیت فراوانی در زمینه میز های اداری و یا میز و مبلمان خانگی شده است. استفاده از متریال گوناگون و با کیفیت در کنار هم در تمامی مدل های مبلمان اداری قابل انجام است که هر کدام دارای خصوصیات مخصوص خودشان هستند. میز پایه فلزی طلایی، میز پایه فلزی اداری، میز پایه فلزی کارشناسی، میز مدیریت پایه فلزی و ... از جمله این میز ها هستند.

یکی از دلایل جذابیت میز پایه فلزی ارزان استفاده از فلز در پایه های آن است که می تواند با سایر متریال ها هماهنگ شود. میزهای پایه فلزی دارای ویژگی های زیر هستند:

این میز ها پایه های فلزی یا استیل آبکاری شده دارند که باعث می شود زیبایی و جذابیتشان چندین برابر شود. صفحه ای از ام دی اف، شیشه، ‌ چوب و سنگ بر روی آن ها به کار می رود که دارای صخامتی ۱۶ تا ۳۲ میلی متر هستند. به کار گرفتن مواد و متریال مناسب و با کیفیت جهت ساخت این میز برای انجام ارتقا کار رنگ مناسب رویه میز متنوع است و می توانید هر رنگ را که می پسندید به عنوان رنگ رویه کار انتخاب کنید. میز پایه فلزی کلاسیک به راحتی در دکوراسیون کلاسیک به کار برده می شود و یا میز مدرن در دکوراسیون مدرن قابل کاربرد است.

تمامی این موارد که در بالا گفته شد توسط گروه طراحی NDK  به منظور ساخت بهترین میز پایه فلزی در نظر گرفته می شود. به علاوه این میز به ابعاد دلخواه و مناسب محیطی که می خواهید در آن از میز استفاده کنید طراحی می شود. یکی از مزایای سفارش میز اداری پایه فلزی از NDK  این است که کارشناسان بدون این که شما هزینه ای بپردازید به محل کارتان یا منزلتان می آیند اندازه های مورد نظر را می گیرند و بر اساس شرایط آن محل و خواسته شما میزی در خور محل کسب و کار یا دکوراسیون منزلتان برای شما تهیه می کنند. برای خرید و سفارش میز پایه فلزی مدرن یا کلاسیک با شماره های  ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶ تماس بگیرید.

چگونه می توان میز پایه فلزی را سفارش داد؟

گروه طراحی و معماری NDK  سالیان سال است که شکل تخصصی وارد حیطه تولید میز اداری و سایر ملزومات اداری مثل میز پایه فلزی چوبی ارزان، میز پایه فلزی شیشه ای کلاسیک، میز پایه فلزی رویه سنگ و ... کرده است.

در NDK   این نوع میز اکثرا با به کار بردن فلز و ام دی اف در کنار هم ساخته می شود. البته مطابق خواست و سلیقه مشتری امکان دارد رویه آن از جنس های دیگری نیز تولید شود. تولید پایه فلزی میز اداری مدرن که در این محصول به کار می رود از پروفیل آهن و رنگ الکترواستاتیک است. پایه های این محصول را می توان در ایجاد سطح هم تراز تنظیم کرد. مهم تر از همه مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و خواسته خودشان اندازه و ارتفاع میز را در سفارش آن به NDK   درخواست کنند.

دلایل اهمیت داشتن یک میز پایه فلزی

شاید بهتر است بدانید که یکی از مناسب ترین راه ها در ایجاد و راه اندازی ایده های جدید و خلاقانه نشستن پشت یک میز مناسب است! مثلا صحبت و مشورت با دیگر همکاران، مباحثه و گرفتن تصمیمات جدید قطعا با نشستن پشت یک میز کاربردی قابل انجام است و چه بهتر که این میز کاربردی و زیبا میز پایه فلزی باشد که هم دارای مقاومت بالایی است و هم زیبا و کاربردی است. بنابراین این میز مناسب افراد خوش سلیقه و سخت پسندی است که علاقه دارند جلسات و کنفرانس های خود را پشت میز های خاص و جذاب برگزار کنند.

یکی دیگر از مهمترین کاربرد های میز پایه فلزی این است که می توان آن را در فضاهایی که جای کمتری دارد استفاده کرد چون پایه های فلزی است و خیلی در محیط جاگیر نیست. به علاوه با تهیه میز پایه فلزی تاشو می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و یا این که زمانی که از آن استفاده نمی کنید  آن را تا کنید و در گوشه ای بگذارید.

حال که گرفتن چنین میزی انقدر مهم و حساس است بهتر نیست که آن را از یک شرکت یا گروه معتبر و با تجربه سفارش دهید و خریداری کنید!؟ قطعا پاسختان مثبت است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که انجام این کار را به گروه NDK   واگذار کنید که دارای تجارب زیاد و موفق ساخت میز و ملزومات اداری در سطح شهر و کشور است.

چرا مدیران علاقمند به استفاده میز مدیریت پایه فلزی شده اند؟

میز مدیریت پایه فلزی مدرن یک نوع  طرح جدید است. برای این که یک میز اداری پایه فلزی شایسته استفاده مدیران باشد باید در رقابت از میز های کلاسیک چوبی، میز ام‌ دی‌ اف و بسیاری از نمونه‌ های قدیمی‌ تر موفق می‌ شد. بهتر است که بدانید که این مدل میز های فلزی از گذشته در بیشتر حرفه ها مورد کاربری خاص خود بوده است. مثلا می­توان به میز فلزی به کار برده شده در مدارس، میز فلزی مدرسین مدارس و میز کار ایستاده اساتید دانشگاهی اشاره کرد، اما شکل میز های تحریر فلزی به‌ مرور زمان دستخوش تغییرات شده است. به عبارتی امروزه میز پایه فلزی رویه چوبی، میز فلزی رویه سنگ، میز فلزی رویه شیشه‌ ای که در طرح‌ های بسیار متنوع و رنگ‌ های بسیار شکیل و متفاوت به هر نوع طراحی و سلیقه ای در بازار وجود دارد و حرف اول را در انواع میز های تحریر به جهت طراحی دکوراسیون اداری می‌ زند.

به کار بردن بهترین و مناسب ترین متریال موجود با تجهیزات با دوام از مشخصات خرید میز پایه فلزی مدرن از NDK   است. بهتر است به  پروژه طراحی و اجرای کامل دکوراسیون ساختمان شرکت فرابوم به مساحت ۷۵۰ متر درخیابان وزرا که توسط NDK   انجام گرفت اشاره کنیم. در این پروژه تمامی موارد از قبیل تهیه پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره (ساخته و طراحی شده توسط خود شرکت NDK )، استیکر ها، انواع میز های اداری، میز های کنفرانس و طراحی دکوراسیون کلیه واحد ها به همراه دکوراسیون اتاق مدیریت با موفقیت و کسب رضایت مشتری انجام گرفت. زمان اجرای این پروژه نیز ۱۲ روز کاری بود و یکی از پروژه های موفق NDK محسوب می شود.

در این مقاله سعی کردیم توضیحات مفیدی در ارتباط با میز پایه فلزی به شما ارائه کرده باشیم. همانطور که گفتیم امروزه استفاده از این نوع میز ها به دلیل مزایای بسیاری که دارند و زیبایی ظاهریشان بسیار رایج شده است. این نوع میز ها در دکوراسیون بعضی شرکت ها و منازل دیده می شود. اگر چنین میز هایی را مطابق شرایط محل قرار گرفتن آن ها و دکوراسیون محل سفارش دهید جذابیت آن مکان را دو چندان می کند و روحی تازه به محیط کار شما می بخشد. برای خرید و سفارش انواع میز های اداری و پایه فلزی از NDK با شماره های با شماره های  ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ و ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶ تماس برقرار کنید.

۲۱۲۱

کد خبر 1509416

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میز اداری میز کار میز ها یک میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • شورای اداری استان تهران
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند