Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر گفت: با پایان یافتن ویروس کرونا، جلسات مشترک و مفید آموزشی با حضور اساتید دفتر تبلیغات برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین افضلی تبار» در نشست با  حجت الاسلام عبداللهی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور و احمد ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر  به سابقه حضور دفتر تبلیغات اسلامی در شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی که مقام معظم رهبری با این منطقه و مرحوم سجادی داشتند باعث ماندن دفتر تبلیغات اسلامی در ایرانشهر و جنوب شرق کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر و معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد در ادامه این مبحث افزود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق اهمیت زیادی در این منطقه دارد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پایان ویروس کرونا جلسات مشترک و مفید آموزشی با حضور اساتید دفتر تبلیغات اسلامی ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار گردد.

 

در ادامه نیز دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق به عنوان یک نهاد ارزشمند و با برکت برای منطقه نام برد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و انجام فعالیت های جدید بتوان گام های خوب و مفیدی در سطح منطقه انجام داد.

 

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق پرداخت و مقرر گردید جهت برنامه ریزی آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای دانشگاه طرح ها و موارد مورد نظر را به شعبه جنوب شرق ارائه دهند تا این طرح ها تکمیل و عملیاتی گردد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگی و تبلیغی طرح ها دفتر تبلیغات اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شعبه جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جلسه کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان با موضوع حذف رشته‌های کم تقاضا در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی رشته‌هایی که در بازار کار تقاضا دارند به ریاست استاندار کرمان و با حضور روسای دانشگاه‌ها و دیگر اعضای کارگروه در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با تبریک ۱۲ اردیبهشت، قدرشناسی، احترام و حفظ حرمت جایگاه معلم را مورد تاکید قرار داد و در خصوص مجوز پذیرش دانشجو به صورت مجازی در دانشگاه شهید باهنر با همکاری مراکز آموزشی پیام‌نور گفت: لازم است یک قاعده کلی برای درخواست مجوز با مصوبه کارگروه تهیه شود که بعضی از دانشگاه‌های استان در رشته‌های خاص بنا به اقتضای جغرافیایی منطقه با پیام‌نور توافق کنند. 

وی در ادامه گفت: شهرستان بردسیر با راه‌اندازی مجدد فولاد مشیز نیازمند نیروی انسانی متخصص خواهد بود؛ بنابراین رشته‌های مورد نیاز معادن صنعتی باید در این منطقه تعریف شود و سرمایه‌گذاری آموزشی در این منطقه در آینده نه چندان دور موثر خواهد بود. 

استاندار کرمان بیان کرد: نیاز‌های منطقه شناسایی شود و نیاز‌ها با الزامات و تعداد نیروی کار مشخص مستند شود و به نوعی این کار تقویت آموزش برای اشتغال خواهد بود. 

در این نشست در خصوص پیوست اشتغال و مستندات مربوط به ابقای رشته‌های کارشناسی کم تقاضا در استان، درخواست مجوز پذیرش دانشجو در پردیس‌های دایر در دانشگاه باهنر کرمان، درخواست مجوز پذیرش دانشجو به صورت مجازی در دانشگاه شهید باهنر با همکاری مراکز آموزشی پیام‌نور در شهرستان‌های راور و بردسیر و درخواست‌های گشایش رشته‌های جدید میان رشته‌ای در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان بحث و گفتگو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود