Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادعای یکی از مسئولان سازمان لیگ درباره تهدید تلویحی قرمزها

یکی از مسئولان سازمان لیگ ادعای جالبی را بیان کرد و گفت بعد از شکوری یکی از مسئولان پرسپولیس تماس گرفت و گفت درصورت عدم تعویق دربی فحش می‌خورید. گفتم ایرادی ندارد. باشگاه‌ها به سلامت از مسابقات بیرون بیایند ما مشکلی با فحش خوردن نداریم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، خروجی سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران نشان می‌دهد دربی پایتخت در دور برگشت باید روز بیست‌ و دوم اردیبهشت سال1400 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در روزهای گذشته اصرار بسیاری بر برگزاری دیدارهای عقب‌ افتاده استقلال داشتند و برگزاری دربی را منوط به این موضوع کرده بودند؛ اتفاقی که با مخالفت مسئولان سازمان لیگ مواجه شد، آنها اعتقاد دارند به‌دلیل فشردگی بازی‌ها و مشخص نبودن وضعیت جهش ویروس کرونا در ایران، باید هرچه سریع‌تر لیگ را به پایان برسانند زیرا احتمال برگزاری رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی هم هنوز پابرجاست و با ادامه روند فعلی ممکن است لیگ داخلی کشورمان ضربه بخورد. پرسپولیسی‌ها اما کماکان روی نامه 21 فروردین خود اصرار دارند و معتقدند تا استقلال در روز 19فروردین مقابل نفت آبادان به میدان نرود، این تیم مقابل آبی‌ها قرار نخواهد گرفت. حکایت اما وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید شنیده‌ایم مسئولان باشگاه پرسپولیس و در راس آنها ابراهیم شکوری با سازمان لیگ تماس گرفته و از آنها خواسته‌اند پاسخ نامه این تیم را بدهند تا مشخص شود سرخپوشان چه زمانی باید به مصاف استقلال بروند.

یکی از مسئولان سازمان لیگ دراین‌ باره گفت:

باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و گفت چرا جواب نامه‌مان را نمی‌دهید؟ گفتم الان وسط مسابقات آسیایی هستید. اگر جواب بدهم حاشیه درست می‌شود. شما باید امتیازات لازم را بگیرید و اگر من جواب نامه‌ تان را بدهم یحیی نمی‌گوید تیم من را وارد چالش دربی کردید؟ ما بلدیم یک‌ربع بعد از نامه، جواب آن را بدهیم اما الان وقت پاسخگویی نیست و می‌خواهیم بعد از مسابقات جواب بدهیم.»

او در ادامه ادعای جالبی را بیان کرد و گفت:

بعد از شکوری یکی از مسئولان پرسپولیس تماس گرفت و گفت درصورت عدم تعویق دربی فحش می‌خورید. گفتم ایرادی ندارد. باشگاه‌ها به سلامت از مسابقات بیرون بیایند ما مشکلی با فحش خوردن نداریم.

اخیرا اما اتفاق دیگری رخ داد که به‌ نظر می‌رسد رقابت‌های لیگ را تحت‌تاثیر قرار دهد. سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌ای رسمی عنوان کرد پرسپولیس پس از بازگشت باید دوران قرنطینه 14روزه خود را پشت‌سر بگذارد. با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در خوش‌بینانه‌ترین حالت روز دهم اردیبهشت هند را ترک خواهند کرد و 14روز هم باید در قرنطینه باشند، با این حساب بحث تعویق بازی این تیم مقابل سپاهان (17اردیبهشت) و استقلال (22اردیبهشت) مطرح شد. از هند خبر می‌رسد یحیی از تعویق دیدارهای این تیم در پی قرنطینه نگران است زیرا این تیم حتی اجازه تمرین هم نخواهد داشت و 14روز دوری از تمرینات می‌تواند به آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم آسیب جدی برساند. البته مواضع تغییر کرد و دیروز مشخص شد زیاد هم قرنطینه قرمزها جدی نیست، با این حال اگر یک هفته قرنطینه هم در نظر گرفته شود احتمال دارد بازی‌های پرسپولیس به تعویق بیفتد، هرچند مسئولان در اظهارنظرهایی عجیب گفته‌اند در دوره قرنطینه مشکلی برای برگزاری تمرین یا حتی مسابقه وجود ندارد!

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ دیروز در گفت‌گویی رادیویی در این خصوص گفت:

طبق دستورالعمل وزارت ورزش که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده، با تست‌هایی که صورت می‌گیرد، کاروان نهایتا یک هفته در قرنطینه خواهد بود. درخصوص تمرینات هم باید گفت این اختیار خود باشگاه است که از یک هفته چگونه استفاده کند. فرقی نمی‌کند. اگر قرنطینه هم نداشتیم، این مدت فاصله تا مسابقه بعدی وجود داشت.

پیش از وی هم سادات لاری، معاون وزیر بهداشت در پاسخ به سوالی درباره شیوه قرنطینه و اینکه امکان تمرین وجود خواهد داشت یا خیر، گفت:

این موضوع (قرنطینه) شامل همه همراهان تیم‌ها نیز می‌شود. البته هنگام قرنطینه، بازی و تمرین منعی ندارد. ولی اگر در اردو ۲۵درصد افراد تست مثبت داشته باشند، باید اردو متوقف شده و بازی هم لغو شود. این درقالب پروتکل و تفاهم به وزارت ورزش هم اعلام شده است.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! کریم صفایی در طرفداری: در خیابان روی من کلت کشیدند و از دستگیری ام فیلمبرداری کردند! سوشا مکانی: چرا از ابراز عشق من به تیم محبوبم استقلال درد می کشید؟ افطار کردن شیخو کویاته و وسلی فوفانا در جریان بازی لسترسیتی - کریستال پالاس پوستر هواداران متعصب آاس رم: کاری کنید سولسشر ما را به خاطر بسپارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسئولان سازمان لیگ یکی از مسئولان تماس گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد

به گزارش   ایفدانا، سیدحیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکو‌های اینترنتی، اظهار کرد:  تدوین این آیین‌نامه با برگزاری جلسات متعدد بین سازمان غذا و دارو و وزارت ارتباطات به‌منظور بررسی‌های تخصصی موضوع انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو با نفس ورود سکو‌های اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تاکید می‌کنیم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی و غیرمجاز است، عنوان کرد: آنچه درمورد حمل دارو توسط سکو‌ها تدوین شده و توسط وزارت ارتباطات اعلام شد «آیین‌نامه حمل دارو از طریق سکوی اینترنتی است» و به‌هیچ‌وجه فروش اینترنتی دارو مطرح نیست.

????معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در این آیین‌نامه تاکید شده است که هرگونه خرید، فروش و انبارش دارو توسط سکو‌های اینترنتی غیرمجاز و غیرقانونی است، گفت: پس از ثبت کد رهگیری نسخه توسط بیمار در سامانه سکو‌های مورد تایید (سازمان غذا و دارو)، نسخه از طریق سکو حمل و به نشانی متقاضی که در سیستم ثبت شده است تحویل داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع فروش اینترنتی دارو به‌هیچ‌عنوان مطرح نیست، گفت: این آیین‌نامه تنها درمورد حمل دارو و  تحویل آن به نشانی بیمار به‌صورت غیرحضوری است، همچنین عرضه دارو‌های خاص، سهمیه‌ای، تحت کنترل و دارای شرایط خاص حمل، توسط پلتفرم‌ها صورت نخواهد گرفت.

به گفته دکتر محمدی مجوز فعالیت سکو‌های اینترنتی متقاضی فعالیت در حوزه حمل دارو در یک کارگروه مشترک توسط سازمان غذا و دارو با همکاری وزارت ارتباطات صادر می‌شود، تمامی متقاضیان فعالیت در این حوزه باید ضوابط فنی سازمان غذا و دارو را داشته و حائز شرایط باشند،   دوره‌های آموزشی توسط سازمان غذا و دارو برای سکو‌های متقاضی برگزار خواهد شد، وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) مسئولیت نظارت بر ضوابط اجرایی و فنی را دارند و سکو‌ها مکلف به رعایت این ضوابط هستند، درج هرگونه تبلیغات و تشویق به مصرف فرآورده‌های دارویی و خرید، فروش و انبارش در این آیین‌نامه برای سکو‌ها غیرمجاز اعلام و کاملاً منع شده است.

وی تصریح کرد: داروخانه‌هایی که درخواست فعالیت با سکو‌های اینترنتی به‌منظور تحویل دارو را دارند باید درخواست خود را به سازمان غذا و دارو ارائه دهند و تنها داروخانه‌های مورد تایید این سازمان مجاز به فعالیت در این حوزه خواهند بود، همچنین درصورت ثبت شکایت از سکو و یا داروخانه سازمان غذا و دارو مرجع پیگیری معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه