Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین معروفی گفت: در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در روز میلاد امام حسن علیه السلام، جمع کل خدمات ارائه شده توسط قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی ۲۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام(ره) و مرد میدان جبهه اسلام و الگوی عملی انقلاب اسلامی سپهبد شهید سلیمانی و تبریک میلاد امام حسن علیه السلام گفت: در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰، دومین مرحله از کمک مؤمنانه را به صورت قرارگاهی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیا، بسیج و سپاه به صورت مشترک و هماهنگ در استان کرمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز به فضل الهی و توجه ائمه علیه السلام، این قرارگاه موفق شده است که با همکاری مشترک مجموعه های یاد شده، ۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۲۷۳ هزار تومان شامل، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با جامعه هدف شناسایی شده و با اولویت افراد آسیب دیده از کرونا در سراسر استان توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر بسته های یاد شده هزار و ۵۰۰ بسته گوشت به قیمت هر بسته ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۲۲۵ میلیون تومان توزیع خواهد شد و همچنین به مناسبت میلاد امام حسن علیه السلام ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر استان به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه جمع کل خدمات ارائه شده در قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی ۲۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان خواهد بود، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه برگزار می شود که امروز اولین مرحله، لیالی قدر دومین و عید سعید فطر سومین مرحله برگزار خواهد شد.

سردار معروفی ابراز کرد: این حرکت به صورت قرارگاهی کار بسیار ارزشمندی است و استان کرمان جزء استان هایی است که منحصر به فرد در زمینه قرارگاهی فعالیت می کند و امیدواریم خداوند این توفیق را دهد که پس از ماه مبارک رمضان در ادامه فعالیت های مؤمنانه موضوعات را دنبال کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فعالیت قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی صرفا در عرصه کمک های مؤمنانه نیست، اظهار کرد: مسئله آب استان و تأمین آب روستایی را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده ایم و در این راستا با کمیته امداد امام (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، خیرین و دولت رایزنی کرده ایم که بخشی از آن را در سوم خرداد ماه افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای تأمین آب استان اطلسی را تهیه کرده ایم که کدام مناطق باید کار انجام شود، تصریح کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را در لیالی قدر و عید سعید فطر خواهیم داشت؛ همچنین ساخت، تعمیر و تأمین مسکن به صورت قرارگاهی مد نظر است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال خرد با کمک و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، ازدواج آسان و تأمین جهیزیه را در دستور کار قرار داریم، خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی نیز ورود خواهیم کرد چرا که امروز دشمن با یک عملیات سنگین در برابر ملت ما قرار گرفته است و بنابراین ما باید در کنار خدمات اجتماعی، مراقب حرکات دشمن در حوزه فضای مجازی و سایبر در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان علیه السلام استان کرمان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی