Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید اسلامی مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، گفت: تحلیل گزارش بازتاب اخبار بهزیستی خراسان رضوی در رسانه‌ها در سال ۹۹ نشان می‌دهد که حوزه اجتماعی، بیشترین بازتاب خبری را در رسانه‌ها داشته است.

او افزود: از بین بیش از ۱۱۰۰ عنوان خبر بهزیستی استان که در سال ۹۹ در رسانه‌ها انعکاس یافته، حوزه اجتماعی با بیش از ۴۰۰ خبر در رتبه اول قرار دارد و حوزه‌های پیشگیری، توانبخشی و مشارکت‌های مردمی، در رده‌های بعدی انعکاس رسانه‌ای قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، ادامه داد: از میان موضوعات حوزه‌ی اجتماعی، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار، مهد‌های کودک، خشونت‌های خانگی، فرزندخواندگی، زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب، بیش از سایر موضوعات مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

دعوت بهزیستی خراسان رضوی از مردم برای مشارکت در پویش ملی "ضیافت همدلی"

اسلامی ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی سلامت اجتماعی بیان کرد: بهزیستی در زمینه مطالبه گری، بیان مشکلات و نیاز‌های گروه‌های هدف، آموزش خانواده ها، پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، ارتقای روحیه و حس مسئولیت اجتماعی فردی و نهادی، بیش از پیش به نیروی اثرگذار رسانه‌ها نیازمند است.

او ضمن تقدیر از رسانه‌های فعال به عنوان سفیران فرهنگی بهزیستی، از رونمایی "نشان همیار رسانه بهزیستی" در این سال خبر داد و تصریح کرد: نشان همیار رسانه بهزیستی در هر سال به تاثیرگذارترین و فعال‌ترین رسانه‌های خبری و اطلاع رسانی اهدا خواهد شد تا تقدیری کوچک از تلاش‌های بزرگ این عزیزان باشد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: از رسانه‌ها و جامعه خبری انتظار داریم به مسؤلیت اجتماعی خود عمل نموده و این نهاد خدمت رسان را در تحقق اهداف عام المنفعه خود یاری دهند.

 

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی مسئولیت اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه در جریان بازدید از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست بر خواهد گشت.

همچنین استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6089984

دیگر خبرها

  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد