Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی، استاندار لرستان گفت: لرستان به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست و باید مراقبت ها برای عبور از پیک فعلی وجود داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی صبح امروز در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد کرونای استان اظهار داشت: لرستان به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست و همچنان باید مراقبت ها برای عبور از پیک فعلی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته هندی در همسایگان شرقی کشور، افزود: این ویروس به مراتب از سایر ویروس های شناخته شده کرونا خطرناک تر است و باید تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود آن اندیشیده شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه واکسیناسیون در کشور با سرعت و شدت بیشتری انجام شود گفت: در استان باید آمادگی برای مقابله با این ویروس جدید، در صورت ورود آن حفظ شود و مراکز درمانی به خوبی برای مهار آن تجهیز شوند.

وی با اشاره به بودجه استان بیان کرد: دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری ردیف های متفرقه و متمرکز بودجه در وزارتخانه های متبوع اقدام کرده و سهم استان را در این رابطه دریافت کنند، لازم به ذکر است در بودجه فرصت های نهفته ای وجود دارد که باید شناسایی و جذب استان شوند، همچنین به منظور عمل به شعار سال، دستگاه های اجرایی باید پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه داده تا با تدوین آنها بتوان برنامه استان را برای سال جاری اجرایی کرد .

استاندار لرستان انتخابات را یکی از رخداد های مهم سیاسی کشور و استان برشمرد و افزود: گزارشات درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در استان به نسبت دوره های قبل حکایت دارد و حتی این آمار در مقایسه با کشور افزایش داشته است که امیدواریم این روند افزایشی را در بحث مشارکت در انتخابات نیز حفظ کنیم که با توجه به وجود دستگاههای الکترونیکی در استان، آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم که این امر مستلزم کسب تکلیف از مرکز است.

خادمی خشکسالی به وجود آمده را یکی از اتفاقات نامطلوب در استان دانست و تصریح کرد: مدت زیادی از آخرین بارندگی در استان می گذرد که این موضوع منجر به وقوع خشکسالی در استان می شود و باید راهکارها برای جلوگیری از خسارات بیشتر به خصوص در بخش کشاورزی اجرایی شود.

وی گفت: با توجه به احتمال خشکسالی در مراتع و جنگل های سطح استان دستگاههای اجرایی ذیربط باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی های احتمالی در طبیعت به خوبی اجرایی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان