Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:42:07 GMT

اتوبان طلایی یک چهارم از جاده ساوه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۰۸۶

اتوبان طلایی یک چهارم از جاده ساوه

ایسنا/اصفهان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با مصاف تیم های فولاد مبارکه سپاهان و تیم خوشه طلایی در ساوه همراه است.

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، فردا (پنجشنبه- ۹ اردیبهشت ماه) از ساعت ۲۱ تیم خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه شهید چمران که برای این دیدار تلاش های زیادی برای آماده سازی آن شد، میزبان طلایی پوشان فولادمبارکه سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وقفه ای که در برگزاری لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور جام خلیج فارس به وجود آمد، در مرحله یک هشتم نیمه نهایی جام حذفی، سپاهان در دیداری خارج از خانه به مصاف تیمی ناآشنا که در رقابت های دسته یک حضور دارد، می رود.

به گزارش ایسنا، بازی های جام حذفی همیشه عنوان جام شگفتی ها را یدک می کشد، چرا که در این رقابت ها تیم هایی ناآشنا و کمتر دیده شده به یکباره در مقابل تیم های صاحب نام پا به میدان می گذارند و با توجه به شناخت ناکافی تیم ها در بسیاری مواقع، بلای جان تیم های لیگ برتری می شوند، تیم ها جام حذفی را فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی و تکنیک بازیکنان گمنام خود می دانند، قشقایی یکی از تیم هایی بود که در مسابقات جام حذفی یقه پرسپولیس را گرفت. به همین دلیل تیم های مطرح نیز جام حذفی را بسیار جدی می گیرند چرا که علاوه بر بازی حیثیتی که برای آنها به دنبال دارد و نمی خواهند در مقابل تیم های گمنام بازنده باشند مسیر کوتاهی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

شاگردان نویدکیا که امسال سعی می کنند با آرامش و تمرکز در دو جبهه لیگ برتر و حذفی بازی های خود را دنبال کنند تا رویای کسب دو جام در فصل را دوباره محقق کنند، در مرحله یک‌ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم مس رفسنجان بودند، رقابتی که با نتیجه ۲ بر یک پیروز آن شدند تا بر اساس قرعه، در مرحله یک‌هشتم نهایی حریف تیم خوشه‌طلایی ساوه شوند.

عملکرد سپاهانی‌ها در لیگ برتر تا بدین جای فصل، بیانگر کیفیت خوب و فوتبال سرحال و تهاجمی این تیم دارد، بازیکنان خوب و باکیفیتی که سپاهان در داخل و بر روی نیمکت دارد دست محرم و کادر فنی اش را باز گذاشته تا هر سیستمی را به راحتی در زمین پیاده کنند، خط حمله طلایی پوشان با حضور شهباززاده فرصت طلب، محبی، حسینی و البته خلعتبری باتجربه زهردارتر از قبل است. کریمی، نورافکن خلاق در کنار سلمانی، علی‌محمدی در کنار حاج صفی ستاره ای که دوباره به خانه اش بازگشته و البته دیگر بازیکنان آماده و پابه رکاب این تیم در دفاع و هافبک سپاهان نویدکیا را تبدیل به تیمی کرده اصلا قابل پیش بینی نیست و می تواند از هر مسیری راهی برای رسیدن به هدف پیدا کند.

بازی هفته بیست و یکم سپاهانی ها در مقابل نساجی که با شوت سرکش احسان حاج صفی تبدیل به گل شد، سپاهان را در غیاب دیگر مدعیانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به صدر برد و حالا برتری در این میدان نیز می تواند آنها را از جاده طلایی ساوه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برساند تا یک گام به سکوی قهرمانی جام حذفی نزدیک تر شوند.

اما خوشه طلایی حریف سپاهانی ها که در لیگ دسته یک در میانه‌های جدول قرار دارد، در گام قبل و در یک شانزدهم توانست با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری بردسکن را شکست دهد و حریف سپاهان شود، آنها نیز قبل از این دیدار یک برد روحیه بخش در لیگ دسته یک مقابل گل ریحان داشتند.

امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد محبی و محمدرضا خلعتبری بازیکنان یک اخطاره سپاهان هستند که باید در این بازی هوشمندانه رفتار کنند، چرا که در صورت دریافت کارت در این بازی در بازی بعدی سپاهان در صورت صعود محروم می‌شوند و در مقابل خوشه طلایی در این دیدار بازیکن محروم و یا مصدومی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جام حذفي فوتبال ايران تيم فوتبال سپاهان نهایی جام حذفی مرحله یک هشتم خوشه طلایی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در چهار بازی از پنج دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این پنج هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این پنج بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

اما آنچه مشخص است رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی میان سید حسین حسینی دروازه بان استقلال حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم