Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:46:26 GMT

رتبه ۱۸ شایسته نام البرز نیست

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۰۹۱

رتبه ۱۸ شایسته نام البرز نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جبارپور در حاشیه مراسم معارفه خود و کادر فنی جدید گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی به تیم شهرم خدمت خواهم کرد و جا دارد از هیأت فوتبال استان و همچنین مدیر عامل محترم باشگاه گل ریحان تشکر کنم و به امید خدا در ادامه فصل یک هدف داریم و آن هم حضوری قدرتمند است که باید بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نتایج گذشته در شأن فوتبال البرز نیست و باید تمام ظرفیت‌ها برای گل ریحان البرز استفاده کرد.

جبارپور به ادامه فصل اشاره کرد و گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید بازیکنان را برای روزهای سخت آماده کنیم تا تیم یک روند صعودی داشته باشد.

سرمربی البرزی گل ریحان در پایان گفت: گل ریحان نیاز به حمایت مسؤولان دارد و حالا وقت حمایت است و باید برای موفقیت نماینده فوتبال البرز تلاش کنیم.

کد خبر 5199980

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج تیم فوتبال گل ریحان البرز کلاس مربیگری ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 بارش باران محدودیت های کرونایی انتخابات شورای شهر و روستا شیراز عکس استانها گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز