Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد رضا برادران ،معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی استان اردبیل در وضعیت قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: با اعلام ستاد کرونای استان اردبیل و اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در استان اردبیل تمام اماکن ورزشی اعم از روباز و مسقف و باشگاه های خصوصی و استخرها تا اطلاع ثانوی و اعلام وضعیت سفید، زرد و آبی بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اینکه فعالیت های ورزشی چه در اماکن ورزشی روباز و روبسته و استخرها و باشگاه های خصوصی جزء گروه مشاغل 3 به حساب می آیند با این حساب کلیه فعالیت های ورزشی در استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

برادران گفت: اکیپ های بازرسی در سطح استان اردبیل جهت سرکشی از اماکن ورزشی حضور دارند که به محض مشاهده تخلف اقدامات قانونی از افراد متخلف انجام خواهد گرفت لذا از همه ی باشگاه داران و مسئولین اماکن ورزشی درخواست می شود نهایت همکاری را با اداره کل در جهت تعطیلی اماکن ورزشی در دوران کرونایی داشته باشند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: در صورت تغییر وضعیت کرونا در استان و ابلاغ آن توسط ستاد مبارزه با کرونای استان، نحوه بازگشایی امکان ورزشی متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاههای ورزشی اماکن ورزشی ستاد کرونای اردبیل استان اردبیل اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: مدرسه همچون کارگاه جواهرسازی است چرا که معلمان در مدرسه به تولید علم، اندیشه و معرفت مشغول هستند و به سبب آن مسئولیت حفظ تمدن ایرانی اسلامی بر دوش آنان است.

وی ورزش فرهنگیان را عامل تزریق نشاط و شادابی به دستگاه آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: تمکین کلید واژه بسیار مهمی است که انسان در میادین ورزشی با رعایت قوانین خاص هر رشته آن را تمرین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمکین به قواعد ورزشی زمینه ساز تمکین به قواعد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌باشد.

قاسمیان افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز میادین ورزشی، رقابت سالم و محترم شمردن رقیب است در حالی که همین موضوع حلقه گمشده رقابت های سیاسی می‌باشد و لازم است سیاسیون هم به این اخلاق ورزشی توجه داشته باشند.

در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: مرحله استانی نیز با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و پینگ پنگ در طول هفته معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 6093996

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار