Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:40:39 GMT

رمزگشایی از ۲۱ فقره گوشی قاپی در مشهد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۱۳۴

رمزگشایی از ۲۱ فقره گوشی قاپی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی پلیس و کشف ۲۱ فقره گوشی قاپی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره گوشی‌قاپی در محدوده بلوار توس موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم دایره تجسس کلانتری ۴۳ معراج قرار گرفت . فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد که سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و پرسه‌زدن در محدوده پلیس راه امام هادی(ع) و خیابان خادم الشریعه سوژه‌های خود را شناسایی و در اقدامی تیزدستانه گوشی‌قاپی می‌کنند و در چند مورد نیز از طعمه‌های خود زورگیری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری معراج با بررسی سرنخ‌های موجود و  تحقیقات گسترده میدانی یکی از متهمان این پرونده که فردی سابقه‌دار و شرور است را شناسایی و پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در محدوده بلوار طبرسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش دو دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند. صارمی ساداتی عنوان کرد: متهم ۲۵ ساله در بازجویی‌های اولیه به ۴ فقره گوشی‌قاپی در محدوده بلوار توس با همدستی ۲ تن از دوستانش و فروش آن‌ها به یک فردی مالخر به مبالغی بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان اعتراف کرد. فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات با هماهنگی دکتر رحمانی معاون دادستان، دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ مشهد ۲ عضو دیگر این باند و فرد مالخر در ۳ عملیات مجزا در محدوده بلوار طبرسی و خیابان رسالت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند، یک قبضه شمشیر و یک قبضه قمه کشف شد. وی با اشاره به کشف و توقیف موتورسیکلتی که متهمان برای سرقت‌های از آن استفاده می‌کردند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های علمی پلیس، مستندات موجود و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان تاکنون به ۲۱ فقره موبایل قاپی و زورگیری تلفن همراه در محدوده بلوار توس، بلوار ابوطالب، بلوار هدایت، بلوار مجلسی، خیابان گاز و منطقه گلشهر اعتراف کردند. صارمی ساداتی گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد. انتهای پیام/ منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی قاپی مشهد نیروی انتظامی محدوده بلوار فقره گوشی قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  یوسف بنی اسدی افزود : در حال حاضر بارش باران راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب، باخرز و بجستان را تحت تاثیر قرار داده است.   وی گفت: جاده ترانزیتی سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، جاده مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، بزرگراه باغچه - نیشابور، آزادراه باغچه - مشهد و جاده گناباد- فردوس در گردنه کلات نیز بواسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.   رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و جاده فریمان - مشهد را محدود کرده است.   بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی جاده عشق آباد- بردسکن در حوزه خراسان جنوبی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو، سفرهای جاده ای در خراسان رضوی از دیروز آغاز شده و امروز جمعه نیز ترددها به شکل محسوسی افزایش یافته است.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد