Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:57:49 GMT

۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان زنجان پلمب خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۱۵۷

۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان زنجان پلمب خواهد شد

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو هزار و ۵۸۹ حلقه چاه ر استان زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است، گفت: با اجرایی شدن این مهم بیش از ۶ میلیون متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

وی به انسداد چاه‌های غیر مجاز در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: طی تعطیلات عید نوروز و ۲۳ حلقه چاه غیر مجاز در استان پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه طی سالجاری انسدادچاه‌های غیر مجاز در استان با جدیت دنبال می‌شود، گفت: طی سالجاری ۴۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در استان پلمب خواهد شد که با انجام این کار حجم صرفه جویی بیش از ۲۳ میلیون متر مکعبی آب را به دنبال دارد.

افشاری تاکید کرد: در سالجاری انسداد چاه‌های غیر مجاز با مدیریت و برنامه ریزی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در بحث تعادل بخشی هم ۱۵۰ حلقه چاه اصلاح تعدیل است که د ۲.۵ میلیون متر مکعب صرفه جویی در آبخوان‌ها را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان ابراز داشت: باید مسدود شدن چاه‌های غیر مجاز در استان مدیریت شود تا جلوی هدر رفت آب گرفته شود.

افشاری ابراز داشت: ورودی آب به پشت سدهای زنجان در سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته بیش از ۳۷ درصد کاهش دارد و در این میان باید مدیریت مصرف آب در استان مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5199850

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب چاه غیرمجاز ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 بارش باران محدودیت های کرونایی انتخابات شورای شهر و روستا شیراز عکس استانها غیر مجاز در استان چاه های غیر مجاز استان زنجان حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص اصلاح روشنایی معابر گفت: برای اصلاح روشنایی معابر، فعالیت‌های خوبی در دو استان کردستان و یزد آغاز شده است که ان‌شاءالله به زودی به نتیجه برسد.

سخنگوی برق ادامه داد: هم‌زمان از ۷ سرمایه گذار در ۷ استان دیگر درخواست سرمایه گذاری آماده کردیم و بخشی از تهران نیز در طرح‌های اصلاح روشنایی معابر قرار دارند.

او در خصوص میزان صرفه جویی برقی که از این محل محقق خواهد شد، گفت: در هر کدام از این استان‌ها مشخص است که چه میزان صرفه جویی با این اقدام محقق می‌شود، اما در مجموع و در تمامی استان‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف را از این محل خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر