Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در کشور، بانک ملی ایران اعلام کرد که استفاده از ماسک برای همکاران همه واحدهای بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک اجتناب خواهد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، استفاده مستمر از مواد ضدعفونی کننده و پاکسازی متناوب سطوح، تبدیل سیستم نوبت دهی مشتریان از حالت دستی به پدالی، بهره گیری از دستگاه های پدالی و یا افشانه های دستی حاوی محلول ضدعفونی کننده برای نظافت دست ها، به تعلیق درآمدن جلسات غیرضروری و برگزاری آن به صورت مجازی و استفاده از کفپوش آغشته به محلول ضد عفونی کننده جهت گندزدایی کفش های مراجعین در مبادی ورودی واحدها از جمله اقدامات بانک ملی ایران برای کمک به قطع زنجیره انتقال کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تهیه و توزیع اقلام بهداشتی دارای استاندارد و با کیفیت و نیز عدم استفاده از وسایل مشترک نظیر خودکار، مهر نماز، استامپ و ... به همه واحدهای بانک ملی ایران ابلاغ و تاکید شده است که میز خدمت در مبادی ورودی برای پاسخگویی موثر به ارباب رجوع و صیانت از حقوق مشتری باید مستقر شود.

ایجاد تهویه مناسب واحدها از طریق گردش هوا با بازکردن پنجره ها و استفاده از هواکش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو متری در سالن کارکنان و مشتریان از طریق علامتگذاری با حذف برخی صندلی ها و نیز تعبیه وسایل حاوی مایع ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و سطل زباله در مجاورت آسانسورهای واحدها از دیگر الزامات واحدهای بانک در دوره زمانی کنونی است.

بانک ملی ایران همچنین بر لزوم جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه های بانکداران با نایلون ضخیم و یا نوارهای ایجاد فاصله و نیز نصب پیام برای آگاهی کارکنان و مشتریان در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری و نیز ترویج استفاده حداکثری از ظرفیت بانکداری الکترونیک و مجازی به منظور عدم مراجعه حضوری به شعب تاکید کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی پول نیوز کرونا تسهیلات ماسک بانک ملی ایران واحدهای بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲