Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر از ابتلای ۹۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۲۸۱ نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی ادامه داد: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۱۳۴۸ نفر رسید از این تعداد بیشترین تعداد بستری‌ها با ۹۹ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده اضافه کرد: کرد: در حال حاضر ۲۵۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۶۹ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عنوان کرد: در این مدت ۱۸ بیمار شامل ۳ نفر در ارومیه، یک نفر در تکاب، ۴ نفر در خوی، دو نفر در سلماس، یک نفر در مهاباد، ۵ نفر در میاندوآب، یک نفر در نقده و یک بیمار در بوکان جان باختند و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴۱۵۳ نفر رسید.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۵۱ هزار و ۲۷۴ تن به این بیماری مبتلا شده اند.

کد خبر 5200017

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 بارش باران انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است