Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صادق بنی عقیل، مدیرکل سازمان انتقال خون گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، از کاهش ذخایر گروه‌های خونی o + و AB- در استان خبر داد و گفت: اکنون میزان ذخایر این گروه‌های خونی کمتر از سه روز است.

او افزود: باهمت مردم گلستان مشکل ذخایر پلاسما بهبود یافتگان کرونا در استان برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی عقیل از راه اندازی ۵ پایگاه ثابت و سیار اهدا انتقال خون تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: سه پایگاه ثابت در شهرستان‌های گرگان، گنبد و علی آباد در حال فعالیت هستند.

او ادامه داد: برای دریافت اهدا خون از هم استانی ها، ۲ تیم سیار به محلات شهر‌ها و روستا‌ها مراجعه می‌کنند.

مدیرکل سازمان انتقال خون گلستان گفت: تمامی پایگاه‌های سیار و ثابت با رعایت پرتوکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/چ/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذخایر پلاسما انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد ثابت اقلیدی گفت: گروه‌های مختلفی از کشور‌های هند، سنگال، اردن، عمان، امارات، ایتالیا، انگلستان، لبنان، عراق، آفریقای جنوبی و پاکستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان فارس بازدید کردند.   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: مجموعاً ۱۶۰ هیات تجاری وارد غرفه استان فارس در این نمایشگاه شدند که ۱۱۰ گروه آن خارجی بود.   او بابیان اینکه با حضور این هیات‌های خارجی ۴۰ پیش تفاهم‌نامه منعقد شده است، تصریح کرد: عمده موضوعات این پیش تفاهم‌نامه‌ها مربوط به واردات و صادرات است.   ثابت اقلیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های خارجی بازدیدکننده تمایل زیادی به خریداری محصولات غذایی و کشاورزی به‌ویژه گیاهان دارویی دارند.   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: عمده نگاه بازرگانان و تجار مربوط به صادرات و واردات است، اما با رایزنی انجام شده تعداد زیادی از این گروه‌ها به‌ویژه کشور‌های همسایه و حوزه خلیج‌فارس به سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت ترغیب شدند.   او بابیان اینکه بازخورد مثبتی از رایزنی با گروه‌های تجاری گرفتیم، گفت: تمایل آنها بیشتر به حوزه سلامت، زیارت و فرهنگی باز می‌گردد. پیش تفاهم‌نامه‌هایی با هیات‌های تجاری دراین‌باره امضا شده که با پیگیری مستمر منتج به انعقاد تفاهم‌نامه خواهد شد.   ثابت اقلیدی یادآور شد: ۱۳ مورد از پیش‌تفاهم‌نامه‌ها مربوط به حوزه گردشگری است.

دیگر خبرها

  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی