Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:04:11 GMT

2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۶۸۷

2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت هفته سلامت 2 مرکز جامع خدمات سلامت درروستای چهاربیشه علیا و آب شرین گچساران با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، رئیس شبکه بهداشت و درمان و معاونان شبکه افتتاح شد.

 در این آیین آرین غلامیان اظهار کرد: یکم الی هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در مرکز چهاربیشه علیا گفت: این مرکز پنج خانه بهداشت را تحت پوشش می دهد

رئیس شبکه بهداشت درمان گچساران ادامه داد: این مرکز  یک هزار و 161 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 433 نفر جمعیت را تحت پوشش می دهد.

 غلامیان اذعان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای چهاربیشه علیا روستاهای ضمیه با جمعیتی 2 هزار و 294 ، سعادت آباد 810، دشت مور 325، چهاربیشه سفلی 660 و دژسلیمان 746 نفر را تحت پوشش دارد.

 وی در ادامه به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستای آب شیرین اشاره کرد و گفت: این مرکز یک هزار و 481 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 151 نفر را تحت پوشش می دهد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: این مرکز 3 روستا از جمله روستای آب شیرین با جمعیتی 2 هزار و 266 نفرف سرآبننیز با یک هزار و 82 و پشه کان با جمعیت 911 نفر را تحت پوشش  دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراکز عمدتا بهورز، پزشک، ماما و کارشناس، تکنسین های بهداشتی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.

 غلامیان افزود: به منظور عدالت در سلامت و ضایتمندی عموم مردم که مهمترین مشخصه برنلامه پزشک خانواده و بیمه روستایی است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد:  در مراکز جامع خدمات سلامت خدماتی از جمله آموزش عموم مردمف بهبود وضعیت تغذیه، تامین آب آشامیدنی سالم، ایمن سازی برعلیه بیمارهای عفونی، بهداشت مادر و کودکف مبارزه با بیماری ها، درمان مناسب بیماریها و حوادث، تدارک داروهای اساسی، فعالیتهای مرتبط با بهداشت محیط حرفه‌ای در مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بهداشت خدمات بهداشتی روستا رئیس شبکه بهداشت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد