Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بدنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در قشلاق حاج بایندور بخش اصلاندوز بلافاصله پلیس این بخش در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند حادثه آتش‌سوزی در داخل کانکس روی داده که بر اثر آن ۲ کارگر جان خود را از دست داده و کارگری دیگر به علت سوختگی شدید مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان اردبیل انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: انفجار کپسول گاز علت این حادثه اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع آتش سوزی نیروی انتظامی اردبیل انفجار کپسول گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به وقوع یک فقره قتل بر اثر اختلاف حساب گفت: قاتل فراری که یک جوان ۲۸ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود با اقدامات فنی پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کیومرث پاکدل امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل پس از به قتل رساندن جوان ۲۸ ساله به وسیله سلاح سرد از محل وقوع جرم متواری شده‌است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و در مواجهه با ادله به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

پاکدل علت قتل را اختلاف حساب قاتل با مقتول عنوان و تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی تأکید کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 749519

دیگر خبرها

  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • ویدیو اختصاصی مهر از شهرک امامزاده ابراهیم(ع) بعداز وقوع آتش سوزی
  • تصاویر اختصاصی مهر از امامزاده ابراهیم(ع) بعد از وقوع آتش سوزی
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان