Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در راستای خدمت رسانی مناسب و رضایت بخش به شهروندان عزیز و جلوگیری از حوادث احتمالی در تفرجگاه جنگلی و کوهستانی 5620 هکتاری عینالی، با مشارکت سازمان عون بن علی و در اختیار گذاشتن ساختمانی در ارتفاعات این تفرجگاه، اولین پایگاه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش پاد علیرضا زبردست در بازدید از عملیات بهسازی و تجهیز ساختمان پست امداد کوهستان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری فیروزیان مدیرعامل سازمان عون بن علی، گفت: با عنایت به افزایش بازدیدکنندگان این تفرجگاه به خصوص در روزهای تعطیل جهت گذراندن اوقات فراغت، پایگاه جدید براساس نیاز و ضرورت و با مکان یابی کارشناسان سازمان آتش نشانی در جهت تامین ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان در حداقل زمان ممکن در مواقع بحرانی در این منطقه احداث می‌شود.


وی با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی تبریز به بسکت آب، بیان کرد: دریاچه داغ گؤلی و استخرهای آب خام عینالی در ارتفاعات این تفرجگاه ظرفیت خوبی برای آبگیری سریع بسکت و اقدام به‌موقع در مهار آتش سوزی‌های احتمالی در تفرجگاه و شهر است.    


مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان این‌که همزمان با تجهیز اولین پست امداد کوهستان با نصب دکل جدید در ارتفاعات عینالی شبکه رادیویی سازمان آتش نشانی تبریز ارتقاء یافت، بیان کرد: با هدف تسهیل و بهینه سازی خدمات ارتباطی و تسریع در خدمات رسانی در زمان‌های خاص بحران با نصب دکل 36 متری، قابلیت برقراری ارتباط با دورترین نقاط شهر و اطراف و پوشش نقاط کور فراهم شد.


فیروزیان_ مدیرعامل سازمان عون بن علی نیز در بازدید از فعالیت‌های  سازمان آتش نشانی  در ایجاد اولین پست‌ امدادکوهستان در تفرجگاه عینالی، گفت: همواره تاکید کرده‌ایم زیر ساخت‌های عینالی متعلق به همه است و امروز خدا را شاکریم که با لحاظ تفکر سیستمی پایگاه امداد ونجات اتش نشانی عینالی در آستانه بهره برداری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان آتش نشانی مدیرعامل سازمان امداد کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز