Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:50:38 GMT

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به همت منطقه یکم سپاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۸۸۰

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به همت منطقه یکم سپاه آغاز شد

این بسته های غذایی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه و شکر می‌شود که با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و کمیته امداد استان تهیه شده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در آیین توزیع این بسته های غذایی اظهار داشت: این منطقه در سال گذشته افزون بر پنج هزار بسته معیشتی، ۳۸ هزار پرس غذای گرم، لوازم التحریر، و جهیزیه بین نیازمندان و افراد متأثر از بیماری کرونا توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس غلامشاهی افزود: امسال نیز با کمک خیران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان هرمزگان برنامه‌ریزی شده و هم‌اکنون نیز ۲ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در هرمزگان آماده شده است.
وی اضافه کرد: پخت و توزیع افطار در بشاگرد هم در ماه رمضان درحال انجام است که امید می‌رود این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: به مناسبت شعبانیه نیز هدایایی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد و همچنین همچنین ۲۰ خانه عالم در شهرستان بشاگرد به همه ملزوم‌های زندگی روحانی تجهیز شد.

کمک و همدلی مردم موجب دور شدن بلایا از جامعه می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی هرمزگان هم در این مراسم با با بیان اینکه کمک و همدلی مردم موجب دور شدن بلایا از جامعه می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم این همدلی ها همچنان ادامه داشته باشد.

علی رئوفی ادامه داد:‌ کشور ۴۲ سال درگیر جنگ و مقاومت در برابر زورگویی های دشمنان بوده، با پایان جنگ نظامی هجمه فرهنگی آغاز شد و اکنون نبرد اقتصادی در جریان است.

وی اضافه کرد: این آخرین ضربه و توان دشمن بوده و ملت ایران آنان را در این نبرد نیز شکست خواهند داد.

هرمزگان نباید جزو چهار استان دارای بیشترین فقیر باشد

جانشین نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کشور صحنه زیبایی است و انفاق قرآن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام عبدالحمید رییسی بیان داشت: برخی از مسوولان استانداری هرمزگان، فرمانداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی (ره) در اینجا حضور دارند که به آن‌ها می‌گویم قرار داشتن این استان در بین چهار استان دارای بیشترین فقیر زیبنده نیست.

وی ادامه داد: هرمزگان با ظرفیت‌های فراوان اقتصادی و درآمد بالا نباید جمعیت بالایی هم فقیر داشته باشد و مسوولان باید همت کرده و امکانات این استان را برای توسعه معیشت و افزایش سطح اقتصادی مردم ساکن آن هزینه کنند، مردم این استان شرایط سخت زندگی در این منطقه را دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نظام اسلامی درپی برخوردار کردن مردم است و فقیر بودن ارزش نیست خصوصاُ در این استان که ۶۰ درصد تجارت کشور از بندر شهید رجایی واقع شده در آن انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها آمارها باید روزبه روز کاهش جمعیت زیر پوشش کمیته امداد را نشان دهد و مردم حق استفاده از امکانات موجود در هرمزگان را دارند.

وی تصریح کرد: ۴۰ سال است به بشاگرد کمک می‌شود سرانجام روزی باید برسد که جشن پایان فقر در این شهرستان برگزار شود و اگر چنین خواسته‌ای از سوی مسوولان و مردم باشد محقق شدنی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امید می‌رود شاهد روزی باشیم که در جامعه اسلامی فقیر وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها بندر شهید رجایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیروی دریایی سپاه پاسداران استانداری هرمزگان کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان هرمزگان همدلی بندرعباس پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر شهید رجایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیروی دریایی سپاه پاسداران بندر شهید رجایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیروی دریایی سپاه پاسداران استانداری هرمزگان کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان هرمزگان همدلی بندرعباس اخبار کنکور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بین نیازمندان کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‍‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی از 75 سال گذشته تا کنون، در اذهان عمومی جهان به یک قدرت شکست ناپذیر دتبدیل شده بود.

وی با اشاره به دستاوردهای ویژه عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: پس از علمیات وعده صادق مردم دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران تنها با بخش کوچکی از توان خود و در مدت چند ساعت، ارتش این رژیم غاصب را از یک ارتش شکست‌ناپذیر به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در این حمله و گستردگس و تنوع آن و اذعان کارشناسان جهانی به این نکته افزود: اسرائیل در مواجهه با عملیات وعده صادق نشان داد یک رژیم شکننده است.

عبدوس انجام عملیات وعده صادق را نتیجه صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنیا و به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت شکست ناپذیر بوده و اراده انجام هر اقدام نظامی را در دفاع از خود دارد.

وی با تأکید بر لزوم شکرگزاری برای این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان تصریح کرد: مسئولان با انجام وظایف خود به نحو مطلوب باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنند تا شکرگزار عملیات "وعده صادق" باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت شهید مطهری و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، این مناسبت را به معلمان کشور و استان سمنان تبریک گفت و افزود: شهید مطهری الگوی واقعی معلمان و دانشجویان کشور است.

عبدو‌س دانست با بیان اینکه معلم باید در کلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد، از معلمان و اساتید کشورمان خواست تا قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین‌ کنند.

وی همچنین هفته کار و کارگر را نیز به کارگران کشور و استان سمنان تبریک گفت و از این قشر از جامعه به عنوان فعالان خط مقدم جهاد تولید یاد کرد و افزود: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان همچنین با اشاره به اجرای طرح "نور" توسط فراجا در کشور، ضمن‌ حمایت از پلیس برای این طرح، از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود