Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@04:40:14 GMT

احمدی بیغش: خطر کودتا در کشور جدی است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۹۳۸

احمدی بیغش: خطر کودتا در کشور جدی است

به گزارش صدای ایران،  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی وزیر امور خارجه، نشان از عمق خیانت دولت و جریانات حامی آن دارد.

به نوشته فرارو، محمود احمدی بیغش استاندار احمدی‌نژاد و یکی از نماینده های جنجالی مجلس، در واکنش به انتشار فایل صوتی اظهارات ظریف مدعی شده است: ظریف خود گاندوست، اما کروکودیل‌ها هنوز زیر آب کدر کمین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده شازند در مجلس در گفتگو با رسانه مجلس خانه دولت افزود: بنظرم نشر گوشه‌هایی از مصاحبه محمد جواد ظریف در این بازه زمانی صرف نظر از اهداف پیدا و پنهان آن، دارای دو جنبه اساسی است، یکی مساله انتشار فایل صوتی بوده و باید دقیق بررسی شود که چگونه لو رفته؟ دست چه کسانی بوده است؟ و با چه اهدافی در این مقطع زمانی آن هم توسط شبکه‌های بیگانه منتشر شده است.
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:، اما مساله بسیار اساسی و مهم در نفس اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی وزیر امور خارجه است که نشان از عمق خیانت دولت و جریانات حامی آن دارد.

این نماینده اصولگرا تصریح کرد: متاسفانه رسوب وحشتناک در نهاد‌های امنیتی بوجود آمده که به نظر می‌رسد بسیاری از مسائل جاری کشور از دستشان خارج شده است.

وی اظهار کرد: استنباط من این است که از هر چهار فرد دولتی و امنیتی یک نفر به وادادگی مبتلا و همین مساله ضریب خود باختگی را بشدت افزایش داده است.

این نماینده مردم تاکید کرد: اقدام ظریف شلیک به قلب صندوق رای و نابودی اعتماد جامعه بود و همچنین ایجاد تشتت سیاسی برای فرار از همه اقدامات ضدملی و گرا دادن به ۵+۱ برای پیچیده کردن مذاکرات به ضرر ایران از دیگر اهداف این اقدام ارزیابی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد:، اما مهمتر از هر چیزی محتوای سخیفی است که در صحبت‌های وزیر خارجه نهفته بوده و نشان از عمق بی اعتقادی دولت روحانی به اصل نظام و عبور از فراز‌های اصلی قانون اساسی دارد و نشان می‌دهد که این دولت تمام عزمش را جزم کرده بوده تا کشور را به ورطه نابودی بکشاند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: تردیدی باقی نمی‌ماند که این گفتگوی ۷ ساعته پرده از ماهیت توطئه‌ای بر می‌دارد که دولت با محوریت وزارت خارجه تدارک دیده بوده و شک ندارم که تمایل روحانی برای تعویق انتخابات به منظور عملیاتی کردن این سناریوی خطرناک بود که بی تردید پشت صحنه این ماجرای کودتا شکل نیز محمد خاتمی قرار دارد.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر این جریان سیاسی غرب پرست و فوق العاده خطرناک که در شرایط فعلی مقبولیت عادی خود را به کل از دست داده با انتشار این مصاحبه و سوء استفاده از ساده لوحی ظریف به دنبال تحریک قشر خاکستری و جنبش رنگ باخته ۸۸ است و برای تحقق اهداف براندازانه خود در این ۵۵ روز باقی‌مانده تا انتخابات از هیچ عمل خائنانه خطرناکی فروگذار نخواهد کرد؛ بنابراین هشدار می‌دهم بیش از هر زمانی باید مراقب مرز‌های کشور بود؛ چرا که خطر کودتای مداخله گرانه بسیار جدی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: احمدی نژاد احمدی بیغش خیانت فایل صوتی ظریف کودتا امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان